gordon Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Konge oppdattering å være på bølgane blå stopper ikke deg !
Pedi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Konge oppdattering å være på bølgane blå stopper ikke deg ! Hehe, sååå bra oppdatering er det nå ikke. Jeg klarte bare ikke å holde meg
///MoePower Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Har tidligere sett slike lykter bli "restaurert" med bra resultat faktisk. I endel tilfeller er de bare matte pga støv/hinne av noe slag innvendig. Det som da har blitt gjort er at de har delt glasset fra reflektorene og gjort glassene og reflektorene rene innvendig, dette forutsetter jo selvfølgelig at reflektorene ikke er rustne/oksiderte men syns å huske resultatet ble veldig bra. Har dog ikke prøvd det selv, men hvis du likevel skal skifte de så er det jo forsøket verdt.
Kvasi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 15 min på 100 grader i steikovnen så løsner limet og det blir lett å plukke ut glassene, en runde i oppvaskmaskinen gjorde underverker med mine glass.
Pedi Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 15 min på 100 grader i steikovnen så løsner limet og det blir lett å plukke ut glassene, en runde i oppvaskmaskinen gjorde underverker med mine glass. Takk for tipset!! Bare for å spørre, oppvaskemaskinen... 55 grader eller 70? Såg for meg å kjøre noen deler på 70 grader, men lurer på om det kan bli litt for varmt?
Kvasi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Mine ble vel vaska på 50 grader, tåler sikkert mer også men tror ikke resultatet hadde blitt nå bedre uansett. Husk at lyktene faktisk er 100 grader når du tar de ut av ovnen, jeg anbefaler tang fremfor fingre Lett å skade reflektoren hvis man ikke er forsiktig med verktøyet når glasset skal ut. Jeg brukte to skrutrekkere og tok små "skritt" rundt lykta. Brukte btw vanlig montasjelim når jeg monterte de, du bør sikkert ha hvitt på blanke lykter.
Pedi Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Er det noen som har kontakter hos Alpina? Jeg er på jakt etter et "B7 Turbo katalysator"-merke... Anyone? Kan ikke finne det på delefilmen engang...
Lamek Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Det tror jeg ikke er det enkleste å finne, men jeg har et "Lamdasond" merke fra grillen på en volvo som du kan få gratis:) Myye tøffere:-D Freakshow reagerte på dette 1
helland Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Det tror jeg ikke er det enkleste å finne, men jeg har et "Lamdasond" merke fra grillen på en volvo som du kan få gratis:) Myye tøffere:-D Send mail til gs ? eller ?
SSM Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Er det noen som har kontakter hos Alpina? Jeg er på jakt etter et "B7 Turbo katalysator"-merke... Anyone? [ Bilde ] Kan ikke finne det på delefilmen engang... I'm on it
GSS Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Ligger i delelista den, er det ikke denne da? Delenr 5100051
Margarus Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg bytta glass på det ene fjernlyset på 635en min. Da brukte jeg varme pistol og varmet rundt og rundt men ikke direkte på glasset men på baksiden av lykta liksom. Tilslutt slapp limen litt og litt. Rengjordennog la en tynn stripe hvit tec7 så trykkte på igjen og la med litt press , funka fint
Pedi Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Ligger i delelista den, er det ikke denne da? Delenr 5100051[ Bilde ] Vet du hva? Dette har jeg nok oversett... thanks... Jeg har jo liggende B7Turbo-merke (uten Katalysator-logoen) som jeg fikk fra Alpina, men er ikke sikker på hva delenummer jeg bestilte den gang da. Er jo 4 år siden... Jeg fikk iallefall det "vanlige".
ealoken Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Har sendt de en mail jeg Ivar gir deg en pip når jeg får svar.
SSM Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Dear Mr. Larsen, Many thanks for your inquiry. Yes, the sign "B7 Turbo Kat" is available and has the part number 51 00 051. When ordering it, please state the ALPINA chassis-number. I hope this will help you. With best regards, Bea Freibott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå