Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Men husk, det er stor forskjell på 5 kasser dyrt, og 5 kasser billigt øl i landet her da. :)

Dette blir fantastisk Pedi. Jeg kan sponse deg med en kasse jeg. (om du kommer å henter den, og den har vært tom noen år.. Snakk om 8 timers kjøring..) :D

Takk for det. Du ser nok aldri meg kjøre 8 timer i bil for gratis øl, men å kjøre 8 timer for å komme i godt selskap er noe helt annet ;)

koed skaffer fine org emblem :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

De har nok ikke det emblemet jeg søker, de har bare Alpina-merket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på skolen og skal egentlig skrive masteroppgave, men hva er vel bedre enn å bruke en god time på å lese updates her?? :P

Det gleder meg langt inn i hjertet å se hvor bra dette blir, Pedi! Det krever (og har krevd) enormt med pågangsmot og tålmodighet, men hjelpes tid så bra det blir! Finish og detaljnivå er vanvittig bra! :applause:

Håper jeg får muligheten til å se denne live en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. Fortsatt ikke ferdig med en eksamen som skal være ferdig i morgen, men likevel sitter jeg her og leser på denne tråden og dør etter flere oppdateringer.
Sitter på skolen og skal egentlig skrive masteroppgave, men hva er vel bedre enn å bruke en god time på å lese updates her?? :P

Det gleder meg langt inn i hjertet å se hvor bra dette blir, Pedi! Det krever (og har krevd) enormt med pågangsmot og tålmodighet, men hjelpes tid så bra det blir! Finish og detaljnivå er vanvittig bra! :applause:

Håper jeg får muligheten til å se denne live en gang :D

Takk for det!!

Sitter jo her på jobb offshore, så oppdatering er ikke akkurat det letteste ;)

Men jeg har nå iallefall fått tilbake lykteholderene mine fra de danske malerene, så et bilde i den sammenheng kan jeg jo dele med dere...

ny3ejybu.jpg

Om en times tid får jeg vite om jeg muligens reiser hjem litt før tiden, så kanskje jeg klarer å få en oppdatering på bilen før helga??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør og klør,fru Blom... ;)

Klart at jeg gleder meg over hver eneste time nå, for nå blir det nesten synlig resultat etter hvert eneste garasjebesøk. Men nå er det jo mye komplettering som gjenstår, og den biten av bygget har jeg ikke handlet inn alt av deler til. Så nå er det kombinasjon av montering og hele tiden bestilling av smådilldall. Og alt dilldall koster fort mye $$$, så jeg må jo pent vente til lommeboka sier ja. Så jeg får heller gjøre skikkelig montering av de delene jeg har tilgjengelig, og la bilen bli ferdig når jeg får råd til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voila!

Vips så var jeg hjemme igjen, litt før tida. Full i feber og faenskap, så fikk tidligere helikopter. Men får nok drøye det litt før jeg tar å mekker litt igjen, er endel ting som må ordnes før jeg begynner i ny jobb på mandag som kommer.

Men kom nå hjem til en liten pakke i posten i det minste. Bare småting/detaljer, men som nevnt før - slike ting må til også:

it6ysy2q1sy7hpn6hufd.jpg

Her er det diverse småskruer, rammer til grøftelys osv...

List til bakfangeren kom endelig også. Nå mangler jeg bare skiltplata foran, så skal begge fangerene være komplette.. Skiltplata skal visstnok være leveringsklar fra uke 42, og venstre list foran håper jeg ligger hos Bavaria Haugesund... Den skulle komme forrige torsdag.. Så det hadde vært greit å endelig snart kunne montere støtfangere....

p1g627wd8k7tgbq77fei.jpg

Innimellom smådelene låg det også 2 stk BMW-merker. DE har jeg gledet meg til å få i hus.... :shock:

h1ib36ifttb6nu5wnd9l.jpg

Så jeg måtte bare montere de med en eneste gang :wink: Deilig følelse!!!

zuaxzgpk9cluai95zkjm.jpg

Ikke akkurat en update dette, men var bare godt å komme hjem fra en helg tilbragt på en knøta liten lugar 24/7 - og så kunne montere de etterlengtede BMW-merkene...

Kommer mere, kommer mere... I promise... Bare ikke akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt jævlig med dollars som går med i innspurten på et slik prosjekt! Men det går uansett jevnt og trutt med deg ser jeg :D Ang treff, så regner jeg med vi kommer til å møtes ja! Satser på å få med meg endel neste år :) Men da flere rene BMW-treff og treff av litt mindre format.. Mista litt troa på gatebil etter hovedtreffet i år :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...