///MoePower Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Blir nice med svart skinninteriør! Ser ut til å kle fargen på bilen meget bra. Nå fikk jeg lyst til å farge interiøret i E24'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Ikke stort annet å gjøre enn å gi en velplassert applaus for dette, helt rått! Takk, det verdsettes slike kommentarer - det skal du vite.. Fyttirakkern for no stoler!! Dette er bare helt overgromt pedi! Du gjør det virkelig etter boka! Ja, de ble bra. Hvilken bok du refererer til vet ikke jeg, hehe , for dette er en ren bil etter min egen stil. Men stolene er litt bedre enn de som først sto i bilen ja Helt fantastisk tråd, denne burde stå som oppskrift på hvordan et prosjekt skal gjennomføres steg for steg, her er det mye å lære.Har selv som mange andre hatt prosjekter med masse ambisjoner som aldri har kommet lengre enn delesalg, bortkastet tid og penger og endt hos høggeren. Sitter å nyter denne tråden innimellom slagene og gleder meg alltid til fortsettelsen... Tusen takk, det var da en top notch tilbakemeldig. Men sant skal sies, at du legger nå lista høyt selv - jeg følger med på tråden din, og liker det jeg ser... Ivar, jeg er misunnelig på bilen din.... :) Don't be... Du når glatt samme resultat etterhvert. Det som er viktig er å ta tiden til hjelp, og sortere ut hele veien hva som skal gjøres. Husk at bilen min såg slik ut for et par-tre år siden: Blir nice med svart skinninteriør! Ser ut til å kle fargen på bilen meget bra. Nå fikk jeg lyst til å farge interiøret i E24'n.. Ja, dette var litt prikken over i'en. Og enda bedre blir det når jeg får i takluka og frontruta. Ruta hentet jeg i går, og skal monteres i uka som kommer. Så jeg regner med at innvendig så skal bilen bli bortimot 90% ferdig i neste uke... Med mindre det blir så mye styr i den nye jobben at jeg ikke orker å mekke E28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 *Jeg er innom, høster inntrykk, sier ingenting, bare koser meg med dine updates* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 *Jeg er innom, høster inntrykk, sier ingenting, bare koser meg med dine updates* X2 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Vanskelig å finne ord som ikke er brukt.. Men dette er respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Vanskelig å finne ord som ikke er brukt.. Men dette er respekt! Word! Det blir altså så latterlig gromt at.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Og jeg får se den live i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Egentlig grunn nok til at jeg skulle blitt med deg, Halfdan gleder meg på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
War Pig Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom, ser jeg! Meget oppegående dette her, utrolig lekkert interiør. Takk for i går forresten, var moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 *Jeg er innom, høster inntrykk, sier ingenting, bare koser meg med dine updates* X2 Takk for det! Vanskelig å finne ord som ikke er brukt.. Men dette er respekt! Word! Det blir altså så latterlig gromt at.. Takk takk, men nå må dere ikke ta munnen full gutter Bilen blir bra, men skru ikke forventningene opp i taket da... Og jeg får se den live i morgen Takk for besøket, hyggelig å hilse på deg igjen. Får ikke håpe du ble for skuffet over E28en min, neste gang du ser den, lover jeg at den skal være både litt lavere og renere Egentlig grunn nok til at jeg skulle blitt med deg, Halfdan gleder meg på dine vegne Synd at du ikke kunne blitt med, hadde vært morro om du også var med for å slå av en drøs! Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom, ser jeg! Meget oppegående dette her, utrolig lekkert interiør.Takk for i går forresten, var moro! Takk for det Stein, hyggelig å høre. Morro å se deg igjen, og takk for at du bidro til en hyggelig lørdagskveld - og en laaaang søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 FYTTI!!!! Her har det skjedd saker siden sist eg va inne ja. Interiøret blei jo dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ossen var det i ny jobb i dag da?.. denne heretter blir så bra nå!, interiøret var helt perfekt!!) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffersandnes Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette er bare sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 FYTTI!!!!Her har det skjedd saker siden sist eg va inne ja. Interiøret blei jo dritbra Joda, litt har skjedd etterhvert. Interiøret ble lekkert, ingen tvil om det... Ossen var det i ny jobb i dag da?.. denne heretter blir så bra nå!, interiøret var helt perfekt!!) Ny jobb ble mer slitsomt enn forventet. Har vært helt skutt, og har kun vært i garasjen for å røyke Og det værste av alt, jeg har egentlig ikke gjort noe spess her på jobb Men ser for meg å ta en tur i garasjen i kveld, gjerne montere dørtrekk - DET vil bli nice... Dette er bare sinnsykt! Hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har jo blitt ny bil dette her ! Gler meg til den er ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå