Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, og takk for alle gratulasjonene!!

Har hatt en fin dag, med gratulasjoner i mente - samt en sprengt innboks med gratulasjoner fra Facebook... Hyggelig.

Men what to do på en lørdags kveld, med kjerringa på sjøen - og bursdag? Ingen bedre måte å feire en bursdag på enn å tilbringe den i garasjen med kompiser og korrekt tilbehør.

Punkt 1: Smirnoff Ice...

Punkt 2: Retro chips...

Punkt 3: Nok sigaretter til å ha full gjennomtrekk etter en lang og god kveld....

IMG_0224.jpg

Alternativet er jo å sitte foran TVen, og hva skjer på en lørdags kveld da? Jo nemlig:

Skalvidanselogo.jpg

Så jeg såg jo for meg å kapre Frøken Nice, Katrine Moholt hjem til retrogarasjen - og la henne arrangere "Skal vi Mekke" istedenfor... Hun er jo et fint skue på en lørdagskveld....

KatrineMoholt.jpg

Men det lot seg jo ikke gjøre, eneste alternativet var jo selvoppnevnte "mekkedronning" Mona Halvorsen...

MonaHalvorsen.jpg

Det ble jo helt grusomt, men skitt la gå. Skal vi arrangere et "Skal vi mekke" opplegg på bursdagen min, så får det stå til... Men nevertheless, dommerpanelet fikk vi nå på plass - noe de selv var MEGET fornøyd med:

images7.jpg

Aaaaalright! So far so good!

Kveldens fantastiske utfordrere er:

Bursdagsbarnet himself:

IMG_0227.jpg

Sørlandets store sønn, Øistein "Sammigun":

IMG_0225.jpg

Vår alles kjære Jon Arnold "JAL_535i" - Pikenes Jens!

IMG_0056.jpg

Men i helvete da, hva skjedde nå???

images3-1.jpg

Trine Dehli Cleve!!! Nå må du gi deg, vi er jo ikke startet ennå, dette er jo bare presentasjonen!!!

(hun smeltet jo helt umiddelbart... - Hvordan skal dette gå videre utover kvelden??)

RoaldJ - taktrekkeren...

IMG_0234.jpg

Christian, Thunegutt himself:

IMG_0231.jpg

Ser for meg at dette også blir ujevn fordeling, for han hadde jo med seg sin egen heiagjeng - lille nydelige Celina:

IMG_0229.jpg

Men hva er det i kveld med dommerene???

1poeng.jpg

Auch, der røyk Thunegutt ut før vi i det hele tatt hadde fått gjort noe som helst... Byebye, E30-Thune...

Og sist, men ikke minst: Sandnes´en

IMG_0237.jpg

Dette tyder på at vi kan få en fin kveld, og nivået er høyere enn noen sinne....

Pedi´en kjører hardt ut, og ofrer alt for å få takluka i...

IMG_0223.jpg

Først er skinna i bunn på plass, men desverre forsvant diverse bilder fra minnekortet ellerno:

IMG_0222.jpg

Men det skulle heldigvis ikke mere til, dommerene og Pedi himself var fornøyd med dagens innsats - så det ble ikke gjort særlig mere etterpå:

images.jpg

Sammigun forsøker å få med Roald, men ser litt oppgitt ut:

IMG_0235.jpg

Han fant fort ut at det gjerne var en fordel å parre seg med Jon Arnold, siden han allerede hadde Trine Dehli Cleve i sin hule hånd...

IMG_0238.jpg

Dette fant motstanderene også ut av, så uansett Mr. Sandnes´s iherdige forsøk på å dra Roald med, så var Roald havnet heeeelt i kjelleren.

IMG_0239.jpg

Undertegnede såg jo dette, og la merke til at stemningen påvirket utførelse av arbeid, og med å legge inn noen smørende ord hos dommerene, ble det i god regi sagt "let´s call it a draw"...

Uavgjort.. Her i retrogarasjen er alle vinnere... ;)

images.jpg

Alt i alt, så ble kvelden i kveld en mere guttekveld enn mekkekveld - but what the hell? Det må til det også.... Dette innlegget er bare vas og fjas, men slik er det ofte med meg.

Have a nice one.... Kanskje jeg får gjort noe mere effektivt i morgen kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...