Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Er nok mer enn plata de vil se på ja.

Men en ting er nå helt sikkert, det kommer ikke til å gå smertefritt for seg på BT - de skyter nok fra hofta idet jeg ruller inn bilen min.

Spørsmålet er, for meg, bare hvor mange runder jeg må inn i ringen før det ultimate vognkortet er i boks - og hvite lovlige skilt et faktum.

My personal guess... 3 besøk på BT, og kalenderen kryper nok mot mai måned... Men det er greit nok for meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Nå er iallefall ballen i bevegelse...

1. mars skal jeg på Bavaria i Haugesund for verifisering av ombyggingen, og 8. mars har jeg fått time hos Biltilsynet i Haugesund for å vise bilen mtp motorbytte/ombygging...

Før det må jeg få meg en time der vi skal ta 4-hjulsmåling og finjustering av motor (CO...), men han som skal ta den 4-hjulsmålingen for meg var syk i dag - så jeg får bestille time der mandag ellerno....

Damn, fikk plutselig en klump i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Nå er iallefall ballen i bevegelse...

1. mars skal jeg på Bavaria i Haugesund for verifisering av ombyggingen, og 8. mars har jeg fått time hos Biltilsynet i Haugesund for å vise bilen mtp motorbytte/ombygging...

Før det må jeg få meg en time der vi skal ta 4-hjulsmåling og finjustering av motor (CO...), men han som skal ta den 4-hjulsmålingen for meg var syk i dag - så jeg får bestille time der mandag ellerno....

Damn, fikk plutselig en klump i magen :)

8):applause: det der går seg til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Nå er iallefall ballen i bevegelse...

1. mars skal jeg på Bavaria i Haugesund for verifisering av ombyggingen, og 8. mars har jeg fått time hos Biltilsynet i Haugesund for å vise bilen mtp motorbytte/ombygging...

Før det må jeg få meg en time der vi skal ta 4-hjulsmåling og finjustering av motor (CO...), men han som skal ta den 4-hjulsmålingen for meg var syk i dag - så jeg får bestille time der mandag ellerno....

Damn, fikk plutselig en klump i magen :)

Lykke ti! med godkjenningen! Håper det her går i orden. Vet det der kan være litt vrient i norge, men ordner seg helt sikkert! Gjør det ikke det, så er jo denne tråden et godt bevis på at systemet er helt på trynet i Norge (for de som ikke visste dette fra før), hvor man ser at biler som er så godt som nye ikke blir godkjent av en eller annen mongo grunn, mens andre rusthauger av noen gamle vrak får gå på veien videre uten problemer bare fordi produsenten så det var greit for 35 år siden..

Dessuten, om det er slik at det ikke går seg til, så har du alltids en kjøper på bilen her i Sverige=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Nå er iallefall ballen i bevegelse...

1. mars skal jeg på Bavaria i Haugesund for verifisering av ombyggingen, og 8. mars har jeg fått time hos Biltilsynet i Haugesund for å vise bilen mtp motorbytte/ombygging...

Før det må jeg få meg en time der vi skal ta 4-hjulsmåling og finjustering av motor (CO...), men han som skal ta den 4-hjulsmålingen for meg var syk i dag - så jeg får bestille time der mandag ellerno....

Damn, fikk plutselig en klump i magen :)

Dette går nok bra :) BT i Haugesund er jo kjent for å være greie med godkjenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Nå er iallefall ballen i bevegelse...

1. mars skal jeg på Bavaria i Haugesund for verifisering av ombyggingen, og 8. mars har jeg fått time hos Biltilsynet i Haugesund for å vise bilen mtp motorbytte/ombygging...

Før det må jeg få meg en time der vi skal ta 4-hjulsmåling og finjustering av motor (CO...), men han som skal ta den 4-hjulsmålingen for meg var syk i dag - så jeg får bestille time der mandag ellerno....

Damn, fikk plutselig en klump i magen :)

Good luck,dørstegsmila er ofte verst,nå er du komt over den!..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende jobb alt du har gjort med denne. Virkelig. Men jeg må si jeg ikke fatter att du bygde på en 518. Fikk ikke med meg det før nå. Lettere og finne rustfri karros det fårstår jeg, men når man kkke får den godkjent så er det vel bedre og sveise inn litt nytt blekk i en bil med m30 org vell.får du godkjent denne (noe jeg håper du gjør:) men hvorfor skal di godkjenne din bil når alle andre får beskjeden om att det stopper pga akurat vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...