joachim sørlie Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Gått i hele dag og prøvd og fått tid til og sjekke Bimmers etter jeg så bilde på face.. Nå fikk jeg endelig tid, på do.. På jobb.. Men gratulerer med godkjent bil, håper det går veien, du fortjener så absolutt det!! Made my day...
smez Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 får bare stille meg i rekka og gratulere. men det skull jo bare mangle dette er vel det mest nøyaktige å strøkene bygget på bimmers noensinne
BmwDieselPower Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Gratulerer så mye! Du fortjener virkelig å få godkjent denne! Så får håpe kontorrotta ser at dette er skikkelig gjort å ikke bare satt ihop i hu og hast og ser litt mellom fingrene med tanke på vekta:) Håper for din skyld at dette går din vei videre også
Lars-Nord Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Nå ble jeg veldig glad. Gratulerer så masse. Stor skål fra Lars i Tyskland.
m518 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Gratulerer til deg Pedi og gratulerer også BT som skjønte at her var en suveren bil og et fantastisk prosjekt! Lover godt for alle.
erneland Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 =) Är det någon som är värd detta så är det du! Go helg!
Pal Ostgard Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Da ble det som fortjent! Har egentlig hatt følelsen av at du har hatt kontroll på dette hele tiden jeg da Blir jo sikkert deilig med en endelig bekreftelse til uka,men det går garantert bra. Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå