Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, for at dere ikke skal bli heeelt lei av tråden min, så har jeg et hett tips ;)

Hver ting som skjer på denne tråden går synkront med oppdatert overskrift/tittel på tråden..

Ingen ny overskrift=intet nytt fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What's up....???? Any breaking news....???? :?:[-o<

"Intet nytt er godt nytt", var det en smart-ass som hevdet en gang i tiden. Vel, si det til magen min... :(

I dag skriver vi torsdag 20. mars kl 1402, og jeg har ennå ikke hørt noe. Jeg regner med at arbeidstiden hos BT er "over" for i dag, så i morgen er siste dag denne uken. Hun skrev jo i mail til meg forrige uke at: "Jeg regner med at vi har saken ferdigbehandlet i slutten av neste uke.", men jeg har ikke de største forventningene til å få et positivt svar i løpet av morgendagen heller... Kanskje neste uke?

Uansett, bilen står der den står - urørt, i tilfelle hun må ha den inn igjen. Ikke vet jeg.

Eneste nytt i bilverdenen er at jeg har fått inn et nytt tilskudd til Retrogarasjen...

Vi gleder oss jo til E30Meet, og vi skal nok bli en god gjeng med en god plan fra Sveio/Haugesund... For de som har vært på fest/treff med en ekte vestlending før, så skal de ikke bli skuffet denne gang heller. Noe show må vi vel få til?? :)

Må jo ha en bedre "Retrogarasjen-base" enn et tomanns-telt, så jeg spant igang Snake Oil'en og plukket opp et kjærkommet medlem på Karmøy for å få trivselsfaktoren opp på et treff langt hjemmefra:

inojl139jjcpsb0okd3b.jpg

Krok skal det jo selvsagt på E28en, så denne smeller jeg LETT bakpå Alpinaen...

HVA??

Hva jeg skal med hengerfeste på en slik bil (les:E28en), sier du?

Vel, hva skal jeg ellers med en såpass stor motor i bilen - om jeg ikke har et hengerfeste montert slik at jeg kan dra litt vekt med meg?

Hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ;)

Har handlet meg vogn til E30meet selv jeg ;)

Må bare få fraktet den nedover!

Vogntog kansje? ;) Hiace -> biltralle -> campingvogn :) hehe

jeg har gjort noe lignende men bare e28-> campingvogn -> tau til en e28 til :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepang bronze campingvogn med Alpina dekor hengene etter E28'en! DET hadde vært tøft! :lol::lol:

+1!! :D

Må ikke glemme Alpina-felger på vogna også :wink:

Tanken har selvsagt vært der, men det blir fort dyrt å lakke ei campingvogn, det er jo penger jeg ikke har til slikt.

Ei heller ser jeg for meg at det lar seg å få sponset lakkering av en gammel campingvogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker planene med hengerfeste, jeg er så enig! Kult med vogn, håper den blir like gjenomført med alpina sofaer og resten av detaljene til Alpina :) Litt alpinamålere med dekktrykk etc :)

DET kan jeg love deg at det IKKE blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...