Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg pratet med Petra igjen, og hun har jo som tidligere nevnt fri på onsdager. :|

Men vi har avtalt at jeg skal ta en "drop-in" i morgen, hvis vi/jeg/hun får det til.... Så morgendagen skal bli spennende, og mest sannsynlig dagene etter det frem til endelig svar. Saken min er jo som sagt fortsatt "åpen", så hvis jeg leverer et godkjent resultat på vekta i morgen - KAN det jo være at det er siste biten i puslespillet som mangler, og at godkjenninga er i boks... [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper endelig du får denne gromme bilen godkjent. :applause:

Du får vise hun Petra denne tråden, så ser hun som mange som bryr seg.

Har vel bimmers lengste prosjekt tråd også nå du. Gratulerer :mrgreen:

min har 3 sider mer svada :P hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper endelig du får denne gromme bilen godkjent. :applause:

Du får vise hun Petra denne tråden, så ser hun som mange som bryr seg.

Har vel bimmers lengste prosjekt tråd også nå du. Gratulerer :mrgreen:

Takk, denne tråden er blitt altfor lang desverre. Med så høyt sideantall er det knappe 1% av nye lesere som i det hele tatt gidder å kikke innom tråden. Min intensjon når jeg startet denne tråden for 2,5 år siden var max 50 sider med tekst og bilder.

min har 3 sider mer svada :P hehe :lol:

Fulgte tråden din fra dag en jeg, Morten. Desverre ble den brukt av både deg og andre til et chatteforum omtrent, og da er det ikke så morro lenger. Den nye tråden derimot, er gøy å følge med på.

Gode nyheter! :D Toppers!

:D:D:D

Låv å feire med en corona etter vekt resultatet igår :applause:

Og jeg kan love deg at den var fantastisk god!!

Dårlig bilde av biltransporten, men det ble jo mørkt før vi kom oss avgårde pga "noen" brukte laaaaangt tid :P

Alendal Transport skuffet ikke, tilogmed "Ivar-musikk" i bilen på vei til byen - så alt var bare helt kanon!

Takk for at du trosset konemor og holdt ut med meg mens jeg gjorde ferdig bilen før vi kjørte... Means alot.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, denne tråden er blitt altfor lang desverre. Med så høyt sideantall er det knappe 1% av nye lesere som i det hele tatt gidder å kikke innom tråden. Min intensjon når jeg startet denne tråden for 2,5 år siden var max 50 sider med tekst og bilder.

Morsommere å lese trådene med mange (i ditt tilfelle jævlig mange) sider, for da veit man at det er godt dokumentert med bilder og at det ikke er noe som blir kasta sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...