Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekk nyeste Gatebil,, meeget!! :D:applause:

Har akkurat koset meg med det jeg også :D

Jeg har jo sett første utkast, og lest korrektur - men steike meg så jeg gleder meg til å se bladet IRL.... Denne gang uten skrivefeil håper jeg ;)

Veldig bra reportasje, av en meget bra bil :)

Takk, Mr Løken... :)

Reportasjen syns jeg var ganske så kul, syns oppsettet og skrivinga var bra :)

Bare sånn fordi vi er kommet til side 323, så er det greit med ett bilde av en 323. ;-)

Alltid greit med synet av en flott 323 :)

Veldig flott lesing og for en rå bil. For en tålmodighet du har. Det står det klasse av! :)

Og veldig flott artikkel i gatebil :)

Takk for det, det har vært morro å endelig ha en bil på sommeren som en kan kose seg med og være stolt av.

Er det i salg nå? :)

Mvh

Kommer vell i hyllene på mandag.

Jupp, kommer i hyllene i morgen. Så da må jeg nok handle meg et eksemplar jeg også ;)

Nå har jeg litt i tråden din og jeg må si dette er en knall flott bil. Men jeg har kikket på den på jobb også ett par ganger:-) E28 er rå biler.

Takk for det!

Jeg har ikke kjørt den så mye til jobb, for jeg liker ikke å parkere den blant så mange andre biler der det så altfor lett oppstår parkeringsbulker...

Får vente i spenning, å se hva som dukker opp jeg da :)

Jeg må komme med en innrømmelse her, Stig. Jeg har hatt lyst å bygge en E9, men ser vel det at den drømmen er lagt på is enn så lenge. Å fikse opp en E9 blir altfor dyrt for meg. Alt av deler til E9 er det jo omtrent heroinpris på, og jeg orker ikke å bruke så mye penger på en bil igjen. Ennå... Har jo E21'en som det skal legges endel kroner i også.

MEN.... Jeg kan avsløre det at jeg har avtalt kjøp av et nytt prosjekt, som jeg forhåpentligvis skal hente i neste uke. Vi (jeg og selger) har gjort en avtale, men alt er ikke i boks ennå - så derfor vil jeg ikke avsløre mer før handelen er i boks, og prosjektet står i garasjen min. Jeg tror rimelig mange vil løfte på sine øyebryn hvis dette blir noe av, for å si det slik ;)

Men JFTR så er fremdeles E21en på høstskjemaet mitt :)

For dere som ikke er på Facebook (og har kikket innom "Retrogarasjen"-siden min), så vi jeg gjerne dele de siste bildene som ble tatt forrige luftetur... Ingen mekkebilder eller statusoppdateringer, jeg har hatt 2 uker ferie nå - og jeg har kun jobbet MED garasjen og huset. Det trengtes, så jeg har nedprioritert bilmekking til fordel for maling, muring og snikkerarbeid.

Bildene er tatt på Hasseløy i Haugesund, med en gammel båt bygget i Haugesund i 1925. Den heter M/S Svanøy og står som et prosjekt som jeg selv ALDRI hadde sett mitt syn i. Men jeg syns fargene sto så kult i stil med bilen min, at denne bakgrunnen ble sjefs i mitt enkle hode...

e50rcsvtpmnq271tzloz.jpg

pj4rx3jzcg34dzevtygf.jpg

hxukmpkfhh5tp1q9vduj.jpg

skqje9nw3rey5c2u0mkc.jpg

blttp09rh5e1ztvecjuj.jpg

5p718n23lxvevfwsa00l.jpg

lcwfs3h514r2e1cado33.jpg

Takk for oppmerksomheten. Det vil komme litt mer action her etterhvert, selv om bilen tilnærmet er klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smetter opp et par bilder til, med et par bilder av huset - nå som det begynner å dra seg til.... Er endel maling ennå, samt noe snikkerier som gjenstår - men alt som er gjort er good.

Jeg må nok ut i kveld og gjøre ferdig garasjeporten iallefall...

nurtqslpudo0n2uy769g.jpg

h9bzvp0o1v9l7jz91uhs.jpg

w67ydb8fpg60zwlog0jn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har fast plass i 4 etg i ett hjørne, i lag med en annen E46(kollega) så da har vi sikret oss litt vertfall :-D

Ja, det hjelper jo på det... :) Jeg parkerer nede i første jeg, gidder ikke å gå i trapper unødvendig ;)

Fy for en nydelig hus du har, med tilhørende garasjeplass man bare kan drømme om :mrgreen:

takk for det, har det bra her :)

er det bare meg eller manglet slutten på reportasjen i gatebil? siste linja:

...supersjeldne E21-prosjekt. En Peters Cab bygget

bare meg som er blind for hvor fortsettelsen er? :P

Kanskje neste nummer?

Hehe, jeg aner ikke hvor fortsettelsen er...

Men morro var det å kunne rigge seg godt til rette på jobb og lese bladet da :)

t908uj1aa9p5cf8wwiew.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...