Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig, minner meg om da jeg limte på taktrekket på godbilen, koselig smådill. :) Bra med framgang, nydelig den toppen din.

Koselig med taktrekk?? Mjaaaa... Er litt mer mekaniker enn en som liker å lime fillerye opp i gamle tak jeg.... Skal bli så godt når det endelig er i posisjon, og med takluka i... Er noe dritt dette, hehe....

Ja, toppen blir vel så bra som den kan bli sånn ca den. Skulle den vært oppgradert mere, så hadde det blitt et 5-sifret beløp, og det lar seg ikke gjøre nå desverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte toppen da :)

Regner med oppstart før utreise?

Hadde jo vært morro det, men vi får nå se hvor langt jeg kommer. Får heller se det som en bonus, for det er endel elektrisk som skal på plass også.

Men det er jo helt klart at ingenting hadde vært bedre enn at det var liv i motoren når jeg reiste på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man borrer opp dette hullet til 2mm, vil det ha noe å si på oljetrykket eller er det kun tilførsel av olje til toppen?

Dette skal bare ha til hensikt å gi mere olje til sylinder nummer 1, pga at tydeligvis så er det et aldri så lite "trykkfall" som resulterer i at det kan bli for lite smøring på kammen gjennom et 1,5mm hull. Et 2 mm hull bør kompensere for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...