Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 I løpet av helgen kanskje? Kjerringa er på jobb, så jeg er alene med ungene til mandag kveld... Så vi får se hva som blir gjort etter at de har sovnet på kvelden...
winchester Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Nydelig, minner meg om da jeg limte på taktrekket på godbilen, koselig smådill. Bra med framgang, nydelig den toppen din.
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Nydelig Ivar Komme seg, komme seg... Hadde vært deilig å fått motoren sammenskrudd før jeg reiser på jobb i neste uke. Og hvis det ikke skjer noe drastisk, så skal jo det være godt mulig
martinwenberg Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 I løpet av helgen kanskje?Kjerringa er på jobb, så jeg er alene med ungene til mandag kveld... Så vi får se hva som blir gjort etter at de har sovnet på kvelden... Kult, følger med veit du
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Nydelig, minner meg om da jeg limte på taktrekket på godbilen, koselig smådill. Bra med framgang, nydelig den toppen din. Koselig med taktrekk?? Mjaaaa... Er litt mer mekaniker enn en som liker å lime fillerye opp i gamle tak jeg.... Skal bli så godt når det endelig er i posisjon, og med takluka i... Er noe dritt dette, hehe.... Ja, toppen blir vel så bra som den kan bli sånn ca den. Skulle den vært oppgradert mere, så hadde det blitt et 5-sifret beløp, og det lar seg ikke gjøre nå desverre....
winchester Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Hehe, er jo en bedre avkobling enn mange andre drittjobber man kommer borti på en gammel BMW synes nå jeg, og fint og ryddig blir det etterpå også.
helland Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Moro med nye deler, husker det var litt spesielt når jeg monterte komplett fabrikkny topp på min m535
joachim sørlie Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 får ikke sett alle bildene jeg.. bare noen.. men av det jeg så.. virkelig morro ser ut som du virkelig kan det du gjør, og var nok ikke mindre morro og montere det der heller.. kunne godt tenkt meg og hadde kunnet det samme
Kennethe34 Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Dette er det desidert mest underholdende prosjektet å følge på bimmers! Du/dere gjør en fantastisk god jobb og dette kommer til å bli meget bra
Thunegutt Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Flotte toppen da Regner med oppstart før utreise?
Superbeetle Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Når man borrer opp dette hullet til 2mm, vil det ha noe å si på oljetrykket eller er det kun tilførsel av olje til toppen?
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Flotte toppen da Regner med oppstart før utreise? Hadde jo vært morro det, men vi får nå se hvor langt jeg kommer. Får heller se det som en bonus, for det er endel elektrisk som skal på plass også. Men det er jo helt klart at ingenting hadde vært bedre enn at det var liv i motoren når jeg reiste på jobb...
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Når man borrer opp dette hullet til 2mm, vil det ha noe å si på oljetrykket eller er det kun tilførsel av olje til toppen? Dette skal bare ha til hensikt å gi mere olje til sylinder nummer 1, pga at tydeligvis så er det et aldri så lite "trykkfall" som resulterer i at det kan bli for lite smøring på kammen gjennom et 1,5mm hull. Et 2 mm hull bør kompensere for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå