StraightSix Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Skal lete rimelig lenge for å finne noe som er styggere enn Multipla.. Ligger utenfor enhver rimelig forståelse hvordan noen kan designe noe så fælt...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Skal lete rimelig lenge for å finne noe som er styggere enn Multipla.. Ligger utenfor enhver rimelig forståelse hvordan noen kan designe noe så fælt... Helt enig.. Sløsing med papir er det jeg vil kalle det å designe noe slik Hvem vil da vel kjøre rundt i noe som ser ut som et lemlesta, sammenklemt insekt, klemt oppå et enda større og styggere insekt:(
Fredrik Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Multipla er populær som varebil her i Danmark iom. at den har tre seter foran... 3/4 bil istedenfor en halv bil gir mer for pengene.
Julian Sommer Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Multipla er populær som varebil her i Danmark iom. at den har tre seter foran... 3/4 bil istedenfor en halv bil gir mer for pengene. Sant, mange av disse spesielle bilene (for å si det pent) har sine positive funksjonaliteter. Dette er jo mest sannsynlig eneste grunnen til at det blir solgt noen. Skjønner derimot fortsatt ikke helt hva som foregår i hodet på noen som designer noe slik, hehe. Selvom det ikke nødvendigvis skal se BRA ut, så er det jo måte på hva man vil sitte og tegne
Lars89 Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Folk må slutte å ta bilder fra Automedia osv som offisielle bilder/konsepter fra BMW. Dette er bare noe noen halvgode tegnere har kommet opp med og garantert LANGT fra sånn et ferdig profukt vil se ut
janerik171187 Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 synes den var litt tøff jeg, men ikke noe jeg hadde kjøpt kanskje om den hadde hatt rwd og en 300hk , da hadde det blitt morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå