kevin1982 Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Satte på H&R 50/40 cup-kit, og lurte på om noen flere her inne har det. pga jeg satte det på min for noen uker siden. og den ble lav bak, men forand er den like høy som orginal. så lurte på om noen her kunne ta bilde av din bmw e39 som er senket 50/40. så jeg kan se på deres. legger ut et bilde av min i morgen. og nei, jeg har ikke montert dette feil. bare sånn info til dere som lurte på det.
kevin1982 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Satte på H&R 50/40 cup-kit, og lurte på om noen flere her inne har det. pga jeg satte det på min for noen uker siden. og den ble lav bak, men forand er den like høy som orginal. så lurte på om noen her kunne ta bilde av din bmw e39 som er senket 50/40. så jeg kan se på deres. legger ut et bilde av min i morgen. og nei, jeg har ikke montert dette feil. bare sånn info til dere som lurte på det. Her har dere noen bilder hvordan det ble. må væra noe galt her.
Odd-M Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Helt sikker på at støtdemperene står montert i rett høyde i spindelene? De er jo bare tredd nedi og her er det fort gjort å blingse litt på høyden.
kevin1982 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Helt sikker på at støtdemperene står montert i rett høyde i spindelene? De er jo bare tredd nedi og her er det fort gjort å blingse litt på høyden. jepp veldig sikker på at de er montert riktig. brukte en jekk så den holdt seg på plass til jeg fikk strammet den.
bjalle Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Sikker på at du har demperne i bunn på fjærbeina,ser at den må ned 50 mm til foran,kuleledd mutter på nedre bærearm skal nesten berøre bunn på demper.
kevin1982 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Sikker på at du har demperne i bunn på fjærbeina,ser at den må ned 50 mm til foran,kuleledd mutter på nedre bærearm skal nesten berøre bunn på demper. den berøres nesten kuleledd mutter. jeg trur det er noe feil meg fjøra. fordi en kamerat som jobber på bmw hjalp meg med dette, og han skjønner ikke dette heller.
Odd-M Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Sjekket delenr på fjærene, at det ikke er til en annen utgave?
kevin1982 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 jeg har gjort det.og i tuv papira står det nr i papira og på fjøra + det står 50/40 i papira
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Dette er nok ikke helt riktig - som du selv har påpekt. Min bil er senket 50/50 og dette ser slikt ut;
Otis Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Såvidt jeg ser det an, så er det kun 3 ting som kan være feil. 1. Feil høyde på demper i fjærbeinet. 2. Feil på produksjon 3. Mottatt feil del.
kevin1982 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 etter å ha bilen inn på flere steder, bmw se på saken, H&R se på saken, bilder sen hit og dit. masse tlf og mail fram og tilbake, så har det endelig skjedd litt med saken min om dempere og fjører. H&R tar tilbake demperene og skal teste fjørene og dempere. og gi meg beskjed hva de finner ut. mens de testet det så ville de gi meg noe som plaster på såret. og fikk coilovers. sier ikke nei takk til dette. sender en senere opptattering hva H&R finner ut av demperen mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå