Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer med en liten oppdatering,,har fått bilen hjem og satt den opp i karrosserisnurra og fått skrapet bort asfaltmatter.Var heldigvis ikke noen flere overraskelser under der.. Har også handlet Kamei spoiler som er samme type spoiler jeg hadde på 323`n jeg hadde når jeg var 18år,var litt artig og se den igjen. :wink:

djlr6f8lh39b9yyzrol9.jpg

lcavhwodsnxst2sgrlb5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba! Har du en "dead-line" for å få på veien igjen?

Nei har ingen dead line på denne.. Nå er det snart båtpuss og båtsesong for min del+at jeg skal gjøre mye på huset framover så blir nok ganske stille fram til sensommeren tror jeg.

Men skal handle inn karrosseri deler og diverse andre ting så alt er klart til å sette i gang i september.. Dette prosjektet skal være lystbetont så er ikke stress med å få den ferdig,om det tar 1-2 eller 3år spiller ingen rolle for meg.Vil heller ikke ta noen snarveier,så det får ta den tiden det tar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tenkt Pål...

Hastverk er lastverk. Men husk at prisene på deler til E21 bare stiger og stiger, samt at tilgangen begynner å innskrenkes.... Så få deler i hus, og la heller monteringa vente.. Believe me, jeg har et par nye deler til E21en min - og vet hva dette koster ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tenkt Pål...

Hastverk er lastverk. Men husk at prisene på deler til E21 bare stiger og stiger, samt at tilgangen begynner å innskrenkes.... Så få deler i hus, og la heller monteringa vente.. Believe me, jeg har et par nye deler til E21en min - og vet hva dette koster ;)

Er nok lurt det ja..skal få sendt av gårde en bestilling på karrosserideler så fort som mulig.. Må bare få litt oversikt over hva jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjøpt mye fra min lokale BMW-forhandler, da mange av delene kom på ca samme pris som fra utlandet og Koed/GS. Spesiellt kaross-deler er greiest å handle lokalt, mtp på evnt skade på delene - er lettere å reklamere på delene PÅ plassen, enn å ringe Tyskland osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

djlr6f8lh39b9yyzrol9.jpg

Dersom man først skal ha plast på en E21 er dette noe av det flotteste man kan montere :) Bra det ordnet seg til slutt :wink:

Skal du ha resten av Kamei-pakka også? Eller det holder vel med frontspoiler kanskje? :wink:

Blir nok bare frontspoiler ja,eventuelt kanskje et eller annet på kofferten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjøpt mye fra min lokale BMW-forhandler, da mange av delene kom på ca samme pris som fra utlandet og Koed/GS. Spesiellt kaross-deler er greiest å handle lokalt, mtp på evnt skade på delene - er lettere å reklamere på delene PÅ plassen, enn å ringe Tyskland osv....

sjekket opp priser på karrasserideler hos BMW i dag og med min rabatt kom delene faktisk på 400kr mindre enn fra Koed.. Så takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Da var det lenge siden oppdatering gitt.. Husprosjektet har dratt ut i tid å er fortsatt ikke ferdig,har derfor ikke fått gjort noe særlig på bilen.Men har fått handlet inn noen BBS RS 8x16 ET 11 5-120 som skal renoveres og to av dem skal få nye ytterringer slik at det blir 9tom.Felgene skal også bygges om til ny boltsirkel.Har også handlet inn to Recaroseter som skal trekkes om sammen med baksete.. Litt usikker på fargevalget på senteret av felgene da jeg ikke har bestemt meg for fargen på bilen heller.Har litt lyst på den E60 fargen sepang bronze metallic eller hva den heter,men er litt usikker. Begynner jo å bli en del brukt på diverse biler har jeg sett, men ikke på E21 her i landet tror jeg.Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...