tomzern Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 Bringer opp denne da jeg har omtrent samme problem. Nå de siste dagene har jeg sett at bilen har seget ned bak etter å ha stått parkert et døgn. Kjøpte bilen nylig og fikk vite at det er relativt nye Msport luftbelger bak på bilen. Fungerte helt fint da jeg kjøpte den, men hører også nå at kompressoren går ofte i forhold til hva den har gjort før. Hvilke andre steder enn belgene kan det være lekkasje? Mvh Tomzern
tomzern Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Tittet litt nærmere da jeg parkerte nå nettopp, og kunne høre at den "knirket" seg nedover på begge sider bak. Da jeg skulle ut i stad var den sunket omtrent like mye på begge sider. Kan det tyde på lekkasje i kompressor siden det er likt på begge sider?
Odd-M Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Husker ikke E39 helt da det begynner å bli noen år siden, men mener det er en ventilblokk etter kompressor som grener ut til de to belgene. Jeg ville forsøkt med litt såpevann på denne og se om det bobler noe.
Mariuse34 Skrevet November 9, 2014 Forfatter Skrevet November 9, 2014 Tipset til Odd-M tror jeg skal funke. Det er en del ledninger mellom kompressor og belgene som kan begynne å legge. Sjekk også tilkoblingene på kompressoren: Det er et skru-system som kan løsne. Kan være de trenger å strammes litt.
tomzern Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 Ok, takk for svar! Skal prøve å feilsøke litt i dag og bruke såpetrikset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå