Halvor89 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Noen her som har tenkt å cashe ut den her ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25980202 Syyyk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Helt vanvittig rå den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Liker at de har kopiert teksten rett fra Gatebil bladet som kom ut i Februar/Mars i år Helt sinnsyk bil! Burde gå ganske så fort rundt banen den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 noen som har kroner til å bygge bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Her er tråden hans : viewtopic.php?f=11&t=99737&hilit=Andr%C3%A8+skeie men bildene fungerer desverre ikke etter forumoppgraderinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Tror nesten jeg må ta en tur oppom å se på denne bilen.. Litt rart at de ikke har nevnt noe om at den ikke er helt gatelovlig.. Firmaet som selger denne bilen har jeg ikke helt forstått meg på.. De markedesfører seg ganske stort(masse bilshow og "gutteturer" med skrytebilder i avisene) og har masse grombiler på lager, men regnskapene er liksom ikke så veldig mye å skryte av. Det er iallefall utenfor min forståelse hvordan det kan lønne seg å ha Carrera GT, Ford GT og div sære biler som denne Z4en stående i butikken i årevis. Carrera Gten er jeg sikker på at har stått der i 3år, men den gir god reklame på Gatebil i arenum da! Jeg vil vel tippe at eieren av denne bilen(som ikke bor på vestlandet) har prøvd å selge den via andre gjerne større og mer lokale forhandlere men at de kanskje ikke har vært interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 fy fela, det der var syke greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Den var rimelig bøs den Z4en der ja! At man i det heletatt få registrert noe sånt til gate bruk i Norge overrasker meg, men staten har tydeligvis noen lyse sider oppi all elendigheten! Jeg synes det forøvrig er bra med slike bilbutikker som Ferdinand Motor, Autostrada osv! Dette er butikker med utstillte biler man må til Los Angles, Dubai, Monaco og andre plasser for å oppleve liknende Kult at det faktisk finnes sånne butikker i Norge, det kunne man bare drømme om for 15 år siden her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Den er jo en org Z4 M coupe med hvite skilter.. men jeg tviler på at alt "ekstrautstyret" er godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Stygg spoiler og frontleppe, men spoileren er kansje nødvendig for å holde den på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Stygg spoiler og frontleppe, men spoileren er kansje nødvendig for å holde den på veien? på denne bilen er det jo ikke styling, på denne bilen er det en nødvendighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Regnet med det men ser ikke så altfor pent ut, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Tror nesten jeg må ta en tur oppom å se på denne bilen.. Litt rart at de ikke har nevnt noe om at den ikke er helt gatelovlig..Firmaet som selger denne bilen har jeg ikke helt forstått meg på.. De markedesfører seg ganske stort(masse bilshow og "gutteturer" med skrytebilder i avisene) og har masse grombiler på lager, men regnskapene er liksom ikke så veldig mye å skryte av. Det er iallefall utenfor min forståelse hvordan det kan lønne seg å ha Carrera GT, Ford GT og div sære biler som denne Z4en stående i butikken i årevis. Carrera Gten er jeg sikker på at har stått der i 3år, men den gir god reklame på Gatebil i arenum da! Jeg vil vel tippe at eieren av denne bilen(som ikke bor på vestlandet) har prøvd å selge den via andre gjerne større og mer lokale forhandlere men at de kanskje ikke har vært interessert... Svært mange av bilene de selger slik jeg har forstått, er pent brukte 1-2år gamle biler som de importerer på bestilling. Snittprisen deres pr bil var for 2år siden rundt 500 000kr mener jeg å huske. Dessuten går mange av bilene (som er vanskelig å selge, og som de gjerne har en stund) som regel på prøveskilter uten betalt engangsavgift. Sånn sett er ikke gromme porscher, aston martin etc. så veldig dyre å ha ståendes da man også får skrevet av verdiene ganske greit. Du skal heller ikke se bort i fra at de får penger/kjører gratis på gatebil etc. da det er en vinn/vinn situasjon for begge parter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Jeg trenger en ok vinterbil, så kanskje jeg skulle ringe Gunnar B. og be om en prøvetur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Synd de lakka den hvit, mye tøffere i grå matt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå