Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei opplever at angeleyesa på høyre side flimrer innimellom, inne i coupen på displayet står det anvist at venstre lys er manglende når dette skjer, men det er kun ringene som flimrer\forsvinner for korte øyeblikk.

Begge ringene på venstresiden flimrer samtidig. Noen som har noe kjentskap til dette?

dette problemet er da på min E46 2000 mod 320dT.

God hjul og ett veltunet nyår ønskes til bilfolket!!

Skrevet

visst det er ccfl ringer så skal dei vere svake og flimre pitte litt akkuratt når du starter opp, så når dei har fått litt varme skal dei vere som normale igjen. men siden du får varsel om at det ikkje er lys i det heile så er det nok sånn som SweetBMW seier at ballasten holder på å ryke

Skrevet
visst det er ccfl ringer så skal dei vere svake og flimre pitte litt akkuratt når du starter opp, så når dei har fått litt varme skal dei vere som normale igjen. men siden du får varsel om at det ikkje er lys i det heile så er det nok sånn som SweetBMW seier at ballasten holder på å ryke

+1

Skrevet

kan jo legge til en liten info som jeg faktisk har glemt av, når bilen står med parklys (altså kun ringene) om ringene på førersiden faller ut ett øyeblikk lyser blinkelyset foran på samme side konstant.

Blinkelyset slukker når ringene lyser igjen...veldig, weird...

Skrevet

Det skal være sånn, ene tar over for det andre...

men det kan se ut som om det har ettermarkeds lykter pga det gule lyset i ringene og monteringa.. da tror jeg du må ha ny lykt ettersom det er onepiece,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...