Der Barockengel Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Og der ser det ut som tråden var såpass avsporet at ingen husker hva åpningsinnlegget dreide seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Ja, og det er ikke første gangen for å si det sånn, blir nok neppe den siste her inne heller.. Sålenge det finnes mennesker finnes det også krig og uenigheter, det er ikke til å stikke under en stol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg viste heller ikke at noen brukte msn lengere. Og litt OT, må man virkelig være på faceboka for å kunne være på internett, ser det overalt.... Synes vi kan være litt gammeldags å lage en mirc kanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 prøvde å lage irc kanal og jeg for en stund siden. men var ingen som blei med på det så gadd ikke msn er jo meget populært om dagen det så er MANGE som bruker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Facebook er noe drit, så holder meg til MSN. mIRC kan jo vurderes, men MSN er noe alle har installert på datamaskinene sine nå om dagen, så lettest det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Da må jeg prøve å finne det gammle brukernavnet mitt til msn, så jeg kan skrive litt med bimmersfolk der Hadde ganske mange venner på msn, men ble så mange som var offline eller som aldri svarte og slikt, så jeg kutta det ut for et par år siden. Men virker som om at når man plutselig får facebook ja da kan folk skrive igjen. Jeg er kanskje litt vanskelig av meg og sier at folk kan ringe meg eller hvis de vil ha kontakt med meg på nettet så kan de sende meg en mail Snakk om mote... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 hehe.. men bare å trykke på linken i første post å sende en forespørsel så godtar jeg så fort jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg viste heller ikke at noen brukte msn lengere.Og litt OT, må man virkelig være på faceboka for å kunne være på internett, ser det overalt.... Synes vi kan være litt gammeldags å lage en mirc kanal Det finnes faktisk en IRC-kanal for bimmers, #bimmers.no på Quakenet, dessverre er jeg ganske alene der, noe jeg har vært i et år eller to. Tidligere var det litt liv der, jeg har bare aldri brydd meg om å fjerne den fra auto-scriptet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg viste heller ikke at noen brukte msn lengere.Og litt OT, må man virkelig være på faceboka for å kunne være på internett, ser det overalt.... Synes vi kan være litt gammeldags å lage en mirc kanal Det finnes faktisk en IRC-kanal for bimmers, #bimmers.no på Quakenet, dessverre er jeg ganske alene der, noe jeg har vært i et år eller to. Tidligere var det litt liv der, jeg har bare aldri brydd meg om å fjerne den fra auto-scriptet mitt. Vi får prøve å slå et slag for bimmers på irc hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg er kanskje litt vanskelig av meg og sier at folk kan ringe meg eller hvis de vil ha kontakt med meg på nettet så kan de sende meg en mail. Godt å se at det finnes flere som ikke lever livet sitt via facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg er kanskje litt vanskelig av meg og sier at folk kan ringe meg eller hvis de vil ha kontakt med meg på nettet så kan de sende meg en mail. Godt å se at det finnes flere som ikke lever livet sitt via facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Skulle gjerne vært med hadde det ikke hvert for at it-avdelingen på skolen tar helt av med adm. rettigheter... (skolepc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 dette merkes ikke på noen data.. sålenge den har msn innstalert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Nettopp, får ikke innstalert msn på pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Jeg er kanskje litt vanskelig av meg og sier at folk kan ringe meg eller hvis de vil ha kontakt med meg på nettet så kan de sende meg en mail. Godt å se at det finnes flere som ikke lever livet sitt via facebook Ikke diss facebook a? Hvordan ellers skal jeg dele fremgangen i prosjektet mitt med de av verden som ikke er medlem på bimmers.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå