H_Vatn Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Blei ikke gjort så mye her i dag rydda litt skrot og huka registret flytta litt på noen små ting kobla opp kompressoren og sånn. Ivei og løfte ut motoren i 335en i morgen og fylle vann og skru på eksos på 535en og kjøre varm den og dra til toppen og håpe den blir gulle god.
Iv3rs3n Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 E bare for dæ å konsentrer dæ om m545'en no Halfdan 4 uka+ enno t æ kjem hjem så, 535'en står godt den.. Btw 1 som tar kontakt med dæ anngående ARP boltene som æ har ligganes..
H_Vatn Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 ikke så mye som skjer om dagen:) venter på noen små ting. driver og setter opp litt hyller og slik og rydder i litt deler. fikk et bilde av hvordan M545en så ut engang for mange år siden. trolig før 1999 hvertfall.
Larsinnj Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Vært M5 tidligere? Synes bare det ser ut som M5 embelem i fronten der. Du får satse på å få den like pen! Hadde du ikke solgt denne da?
H_Vatn Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 dette er ikke den 545en jeg har bygd på tidligere. desværre har tidligere eier kappa buene av den:( ligger link til tråden han gjorde det i på ei side her. så like tøff blir den desværre ikke:( var en gang ett m5 emblem i grillen ja. hvorfor vet ikke jeg:P men de fleste gjør det på bilene sine. ser mye rart det står m5/m3 på men. Det står M5 i vognkortet da:P bare at det står også 45 rett etter:P
Larsinnj Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Ok. Mener at jeg fikk med meg at du solgte den ja. Tøft med godkjent M545i da! Det må være konge!
Morty999 Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 jeg kjenner jeg blir jæææævelig irritert på han idioten som har ødelagt den bilen! fy faen å RÅ den var før!.. helvette asså!
Reset Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 jeg kjenner jeg blir jæææævelig irritert på han idioten som har ødelagt den bilen! fy faen å RÅ den var før!.. helvette asså! Kunne ikke vært mer enig Forrige eier skulle vært -
TurboOve Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 jeg kjenner jeg blir jæææævelig irritert på han idioten som har ødelagt den bilen! fy faen å RÅ den var før!.. helvette asså! Da er vi to.. skulle vært straffbart å gjort noe sånn med en sånn bil...!!!!!!!
Spiff Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 den er nå på riktig vei, ble nå mye finere med orginal hjulbuer også, dem bredda så jo heller ikke ut på bildene tidligere eier la ut
Morty999 Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 jeg syns breddinga på den bilen var HELT perfekt for den bilen!.. orginale ser bare kjedelig ut iforhold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå