Gå til innhold

Din "Guilty Pleasure"?

ullsokken
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bruker å være med dama i stallen, teller det? Kan ikke si jeg gjør stort der, holder henne bare med selskap, men likevell, hest..

Haha, om du faktisk like det men ikke tør si det høyt er det en såkalt guilty pleasure :P

Er vell mer fordi det har blitt en liten tøffel utav meg.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah! Jeg kom på et par såkalte "Guilty pleasures".

Synes The Sims er gøy (Litt sært når kjærringa spiller GTA:SA, mens jeg bygger hus i The Sims :lol: ), og jeg hører en del på verdens mest harry heavy metal band, Manowar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å spille Sims, men det er kun morro å bygge hus, og lage ett flott nabostrøk.. Kansje ikke rart at jeg jobber som snekker :P

#leif#

Hahah.. ja dette vil jeg kalle en ordentlig guilty pleasure for gutter :P Men har hørt om fler gutter som liker det så dere er ikke alene. Er forresten gammel sims nerd selv :P

Kos dere med rosebud, kaching og motherlode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah.. ja dette vil jeg kalle en ordentlig guilty pleasure for gutter :P Men har hørt om fler gutter som liker det så dere er ikke alene. Er forresten gammel sims nerd selv :P

Kos dere med rosebud, kaching og motherlode ;)

Juksing er fyfy! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min rolle som tøffelhelt fortsetter, imårra skal jeg ri hest.. Sann rideskole-hest... Ikke forvent noen bilder for å si det slik ;)

Dama fikk meg til å prøve hesten sin hun også, men den vart skremt av en annen hest, slik at jeg falt av, og holdt på å falle i vannstampen til hesten :lol:#-o

Aldri mer hest på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min rolle som tøffelhelt fortsetter, imårra skal jeg ri hest.. Sann rideskole-hest... Ikke forvent noen bilder for å si det slik ;)

Dama fikk meg til å prøve hesten sin hun også, men den vart skremt av en annen hest, slik at jeg falt av, og holdt på å falle i vannstampen til hesten :lol:#-o

Aldri mer hest på meg :P

Øystein Sunde har vel laget en flott sang om hva hest er best som........... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nok innrømme at dette omfatter meg i storgrad!

*Jeg er stor fan av 80 talls musikk, utadd så er det ikke alle som vet det men jeg liker å høre sikkelig god 80 tallsmusikk! Digger også 80 talls serier som Miami Vice, Macgyver og Derrick, har jæklig mye DVDer og samlebokser med disse :wink:

* Jeg har også veldig sansen for amerikanske biler og "smug" abonnerer på Amcar! Så når det kommer unger til verden så er det slett ikke sikkert det blir X5 eller 5-serie Touring som planene egentelig er! Hadde vært så kult å kommet med en sort Chevy Suburban med V8er som familiebil 8)

*Som 15 åring så var planen å kjøpe Volvo 240 som førstebil, fordi jeg synes de var dritkule :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...