gbj93 Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 hei, skal bytte lykter i min e36 nå, men er det noe jeg må vere obs på? noe som IKKE er lov osv.... tenkte meg disse: (forntlyker har angeleyes)
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 tja, ang angeleyes så er det egnetlig feil på EU kontroll pga mer enn ett parklys, men er ikke alle som bryr seg. du har linser, antar du har xenon i disse og? det er ikke lov dersom du ikke har autojustering og lyktespyler. det er vel alt tenker jeg.
ingard Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Det du kan være obs på er at om 1-6mnd vil du komme til å hate de frontlyktene.
Stoppie_Master Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Det kan være greit å sjekke om det er E merke på lykteglassene.
gbj93 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Skrevet Desember 28, 2010 Det du kan være obs på er at om 1-6mnd vil du komme til å hate de frontlyktene. fordi?....... :S
gbj93 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 bubububump? kjøper snart å vil helst vite om det er noe dritt med dem
Stoppie_Master Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Skal du ha med xenon, hvor har du tenkt å kjøpe fra?
baremats91 Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 ikke kjøpt de framlyktene, du kommer til å bli misfornøyd, det ble hvertfall jeg. de er E-merket, men de har de stygge ekstra pærene under selve "lyktene"
gbj93 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 skal IKKE ha xenon nei men 0o under..... hørtes ikke bra ut..... ser d jævlig ut?, skal kjøpe fra gsbildeler.no
baremats91 Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 der jeg har merket med rødt er det ekstra pærer, den i midten er i led og den ytterste er vanlig sokkel pære, og de sokkelpærene som er ytterst pleier å dette ut hele tia sånn at du veit det, men du kan fjerne sokkelpærene og klippe av kablene til led pærene også monterer du på de nedre "E46" look lyktelistene, de dekker over der de ekstra pærene er
gbj93 Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Skrevet Desember 31, 2010 ååja nice!, ja ser jo nå at de passer ganske bra. men da går jeg for de lyktene får jeg heller bytte igjen om jeg ikke liker de x)
Leo Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Jeg tilpasset disse til en voyager, den var saa stygg at jeg dreit i det, bare ikke chrysler lys. Men det jeg vil fram til er at hvis de blir fuktig saa ruster de og gir gult lys og ser forferdelig ut samt med at de taaler ikke varme. Saa feiljusterte lys saa brenner den hull i lyktglasset . PS. sitter i nederland og mangler norske bokstaver Kjoepe lykter med glass og ikke plastikk
gbj93 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Jeg tilpasset disse til en voyager, den var saa stygg at jeg dreit i det, bare ikke chrysler lys. Men det jeg vil fram til er at hvis de blir fuktig saa ruster de og gir gult lys og ser forferdelig ut samt med at de taaler ikke varme. Saa feiljusterte lys saa brenner den hull i lyktglasset . PS. sitter i nederland og mangler norske bokstaver Kjoepe lykter med glass og ikke plastikk okay, eeh... skjer alt det med de lyktene!? eller bare kødder du for det var mange der må jeg si! x)
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Det som burde vært ulovlig er å selge de lyktene!! Heller noen måneder med hemorider enn ha de der på bilen! Kjøretøyforskriftene sier at man skal ha to parkeringslys foran.. Uttdrag fra §28.4 PARKERINGSLYS 3. Bil skal ha to lykter foran som gir hvitt parkeringslys. Men det er flere biler som blir levert med flere. f.eks nye bmw med angeleyes, eller mitsubishi SpaceWagon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå