Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjører sakte ,når jeg rygger til og med når den står i park gonger den.

Jeg er veldig nøye med å bruke beltet.

Jeg rygger ut av garasjen med beltet på.

Er 43år å trenger ikke barne vakt!

Jeg spørte bare om det er noen enkel måte å skru den av,i meny eller noe.

Skrevet

Er sikkert mulig å få gjort noe med dette på verksted med diagnoseapperat eller noe. eller så må du nok bare leve med den varslingen..

• 3 weeks later...
Skrevet
Når jeg kjører sakte ,når jeg rygger til og med når den står i park gonger den.

Jeg er veldig nøye med å bruke beltet.

Jeg rygger ut av garasjen med beltet på.

Er 43år å trenger ikke barne vakt!

Jeg spørte bare om det er noen enkel måte å skru den av,i meny eller noe.

Min gonger når jeg kjører fremover eller bilen settes i park,

når jeg rygger med døra åpen kommer etterhvert et jævla leven med plinging og gonging og piping så plutsellig brå stopper bilen(går i P og park brems går på) og det kommer beskjed på skjermen om at en slik manøver er livsfarlig, og for å fortsette denne dødlige ferden bakover må døra stenges og sikkerhetsbeltet på... Trodde jo faan meg jeg rygga på noe første gang dette skjedde!!

Skrevet

Den kan fjernes, men det er ingen autorisert BMW verksted som vil utføre denne jobben for deg. Ellers ser jeg ikke det store problemet. Skal du rygge 10m med døra åpen har vel ikke plinge-lyden noe å si...? ;)

Skrevet

Det går ikke å rygge 10 meter før det blir bråstopp, ned isa speil og bakrute da jeg skulle flytte bilen, tenkte det var lurt å se litt når jeg rygga, men det tenkte tydligvis ikke bilen.... Jeg synes det er greit at lyden er der som en påminner om å huske belte :-)

Skrevet
Dette er bare en funksjon på 520i/d etter 09/2007 og 523i, 525i/d, 530i/d, 535d, 540i, 550i etter 03/2007, Tore.. ;)

Min 530DAT ble 1. gang registrert Mars 2007, og er face-lifted. Jeg har de samme funksjoner som beskrevet... Jævlig flaut når jeg skulle rygge bilen inn på plass på jobb, åpner døra for å se hvor langt unna snøhaugen jeg var, gir gass og INGENTING skjer! Kun motor som ruses...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...