Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Har i senere tid observert en og annen tråd som stenges uten begrunnelser, og noen av dem kan jeg minnes at jeg ikke helt har forstått hvorfor det skulle være noen grunn til at akkurat den tråden stenges. Siste innslag nå er denne tråden. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=175211 HVORFOR?? Hva pokker er det som skjer på forumet her for tiden? Dette blir rett og slett i overkant dumt for min del!! Er dette en måte og demonstrere makt på og eventuelt en noe tilbakestående måte og fortelle at teksten på temaet er noe mangelfullt og burde vært skrevet bedre, så kom da heller med litt mer konstruktiv forklaring i tråden i stedet for og opptre som arrogante drittsekker og stenge tråder på denne måten! Ja.. Den var til den/de admins som føler dem er konger for tiden. Dette forumet begynner og få litt vell mye diktatur smak hva administrering angår for min del!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Og så plutselig stenges denne også? Neida! Jeg har også reagert på dette tidligere blandt annet, de kan i det minste koste på seg en forklaring på hvorfor enkelte tråder stenges synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Får tro den lever ett par minutter til.. Ellers takk. Godt og se det ikke bare er meg. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Den du linker til ble nok stengt pga for dårlig topic. Men syns nå det kune bli gitt en advarsel før tråden ble stengt. Har reagert på dette selv, at et par tråder plutselig blir stengt uten videre begrunnelse. Er vel igrunn ganske slappt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Tja, du vet at når du regger deg på forumet så godtar du at du har LEST OG FORSTÅTT retningslinjene her på forumet, der bl.a det står dette med topics. Da trengs ingen begrunnelse. Syns nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 er en moderator her inne som er stenge kåt, liker også å bare slette innlegg, kremt kremt! liker å sende klage pm også. skulle tro noen har blitt mobba som liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Tja, du vet at når du regger deg på forumet så godtar du at du har LEST OG FORSTÅTT retningslinjene her på forumet, der bl.a det står dette med topics.Da trengs ingen begrunnelse. Syns nå jeg da. Forsåvidt greit nok. Godt at mitt årlig automatiske trekk fra konto for og støtte dette forumet ikke er bindende, så kan ihvertfall jeg trekke mitt bidrag når jeg føler for det. Mener at admin som holder på som dette bør skjerpe seg litt uansett. Litt oppførsel som admin bør da kreves, og om ikke det er forståelig, så takk for meg. Betaler ikke for og bli styrt på en slik måte som dette! Ikke at jeg tror jeg vil vippe dette forumet av nettet, ei heller min hensikt, men få ryddet bort dritten som er blandt dem som styrer her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Tja, du vet at når du regger deg på forumet så godtar du at du har LEST OG FORSTÅTT retningslinjene her på forumet, der bl.a det står dette med topics.Da trengs ingen begrunnelse. Syns nå jeg da. Forsåvidt greit nok. Godt at mitt årlig automatiske trekk fra konto for og støtte dette forumet ikke er bindende, så kan ihvertfall jeg trekke mitt bidrag når jeg føler for det. Mener at admin som holder på som dette bør skjerpe seg litt uansett. Litt oppførsel som admin bør da kreves, og om ikke det er forståelig, så takk for meg. Betaler ikke for og bli styrt på en slik måte som dette! Ikke at jeg tror jeg vil vippe dette forumet av nettet, ei heller min hensikt, men få ryddet bort dritten som er blandt dem som styrer her inne!! Nei men så er jo dette et offentlig forum da.. Ingen tvinger deg til å bli eller betale. Men sånn sett da, så ere jo greit at folk lærer seg søke funksjonen og lager ordentlig topic. det blir mer oversiktlig av slikt. og admin slipper og rydde opp i tråder om folk bare kunne holdt seg til det. Skal du ha hjelp med misfire på motorn din på sylinder 4, skriv "misfire sylinder fire, bmw 325i 1993 mod" eller noe... ikke " HJÆLP MEG PLS PLS PLS OMFG YO YO IN DA HOUSE! :P" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg er kjempe fornøyd med modereringen her inne! Takhøyden er mye større enn på mange andre forum...(f.eks bike.no som er helt på bærtur noen ganger) Når folk ikke klarer å formulere seg eller i det minste skrive en vettug tittel så fortjener de ikke noe bedre! Litt tankegang bør man spandere før man poster et innlegg her, selv hvor ubetydelig det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Det hjelper jo lite å stenge en tråd med dårlig tittel da. Normalt sett skriver jo moderator i førstepost en advarsen om at tråden vil stenges om ikke tittel korrigeres. Dårlig tittel ødelegger i midlertid kun for trådstarter, ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Det hjelper jo lite å stenge en tråd med dårlig tittel da. Normalt sett skriver jo moderator i førstepost en advarsen om at tråden vil stenges om ikke tittel korrigeres. Dårlig tittel ødelegger i midlertid kun for trådstarter, ingen andre. Noe slikt jeg også mener, og som du sier, slik det også fungerte før. Men nå er det bare og stenge tråder sånn helt uten videre. Nedlatende oppførsel fra moderator sin side synes nå jeg, men får jo helt klart inntrykk av at det er flere bare i denne tråden, som synes at nedlatende holdninger/oppførsel er greit. Ikke alle som er like flinke til og ordlegge seg osv. Men det driter vi i her på forumet. Her skal vi alle være feilfrie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Har jo sett her tidligere at moderator endrer topicen hvis den er for dårlig. Hvorfor ikke bare fortsette med dette, istedet for å stenge? Men hvor er Gunnar for tiden egentlig? Har ikke sett noen innlegg fra han side det begynte å bli krøll med forumet, hvor tråder og brukere forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Den som stenger tråden bør legge til et innlegg om grunnen så alle sjønner hva det er. F.eks stenges pga off-topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Moderator skifter navnet på tråden, istedet for å stenge den. (+ sende en PM til vedkommende om at nesten gang gjør....blalbabla...!!) Det er jo ikke alle som kjører BMW som sitter på forumer, og vet nøyaktig hva de skal skrive i topicen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Nekter og tro at den/de moderatorer det gjelder, IKKE har sett denne tråden, og sitter atter en gang med følelsen av at enkelte av disse blir fraværende der det burde være naturlig at dem dukker opp, og vise versa... Et lite tips til Gunnar er etter mitt skjønn og eventuelt revurdere enkelte moderatorers status. Noen kriterier stilles vel til disse også? Slenger meg selv inn i rekken av undrende brukere hva Gunnars status er pr i dag.. Håper alt er som det burde være for og rundt han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå