Gå til innhold

Min BMW 130i Performance (Masse nytt + Nürburgring trackday S.19)


-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med übergrom 1er. Virkelig pen med alt performance utstyret :)

Du har ikke vurdert samme seter som jeg har i Z4en min da? også carbonsplitteren fra BMW performance under frontfangeren?

Thumps up :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med übergrom 1er. Virkelig pen med alt performance utstyret :)

Du har ikke vurdert samme seter som jeg har i Z4en min da? også carbonsplitteren fra BMW performance under frontfangeren?

Thumps up :applause:

Takk for det! Har veldig lyst på Performance setene, men da må jeg nok kommer over et par brukte. er det ikke rundt 25 lapper pr. sete da? Du får si ifra når du blir lei setene dine ;)

Ang. karbonsplittere så gidder jeg ikke å betale en stor styggedom med penger for noe du nesten ikke ser... Det samme gjelder karbondiffuser til bakfangeren, den har veil. pris på 19 lapper!!! Det er jo RAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Martin! Håper jeg kan få sitte på en runde på Vålerbana til sommeren :)!

Klart det! Du vet hvor jeg tar betalt! ;)

Men jeg synes det er på sin plass at du blir med oss til Ringen i sommer og jeg da! Minien din er mer enn morsom nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott denne Martin, jeg får ta den i nærmere øyensyn en dag jeg er nedover, hvordan er lyden i den?

Takk for det Aksel! Lyden er det ingenting å si på, den er egentlig veldig sivilisert på lavere turtall og veldig rolig akselerasjon, Men hvis den får dobbel rasjon med suppe så blir det noe mer lyd ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med übergrom 1er. Virkelig pen med alt performance utstyret :)

Du har ikke vurdert samme seter som jeg har i Z4en min da? også carbonsplitteren fra BMW performance under frontfangeren?

Thumps up :applause:

Takk for det! Har veldig lyst på Performance setene, men da må jeg nok kommer over et par brukte. er det ikke rundt 25 lapper pr. sete da? Du får si ifra når du blir lei setene dine ;)

Ang. karbonsplittere så gidder jeg ikke å betale en stor styggedom med penger for noe du nesten ikke ser... Det samme gjelder karbondiffuser til bakfangeren, den har veil. pris på 19 lapper!!! Det er jo RAN!

Ja, setene er dyre, men du har jo alt annet BMW Performance i interiøret så.....

Blir vel ikke å selge de med det første nei :wink:

Ser den med carbonen, men det koster vel ca 6 lapper veil. for splitterne foran... bak derimot er det galemathias #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de sikkert blir dyre pga. høye produksjonskostnader og lav etterspørsel, men det er vel strengttatt bare folk som jobber i BMW med ekstreme rabatter som kan ta seg råd til slikt jåleri ;)

Jeg lurer dog på å lakkere diffusoren i <> eller noe lignende, tror det kan bli stilig kontra den litt kjipe gråfargen den har originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
fikk med noen bilder av deg utpå banen i dag.-)

Det var fine bilder Helge! Ble ganske skuffet i forhold til forventningene jeg hadde før treffet. Det ble jo aaaalt for mange biler og lite organisering på området!

Langsvingen var jo også umulig å kjøre på annet enn tomgangsturtall med clutchen halvveis inne...

Kjørte du noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg endelig fått tak i et kamerafeste for "inboard-filming". Det er av typen som monteres på stengene til nakkestøtten på en av forsetene. Kamerafestet kan kjøpes HER.

Leveransetiden er det heller ikke noe å si på, Turen fra nettbutikken til dørstokken i Hønefoss tok 5 dager.

Her er noen dårlige Iphone bilder av kamerafestet med et påmontert kompaktkamera:

x8zrw42jbf05myxqasx7.jpg

ab1590sqmqm3qxzeuuo0.jpg

Jeg driver også å laster opp noen filmer til YouTube fra en liten testtur tidligere idag, men med en størrelse på ca. 500mb så går det ikke akkurat unna.

Finnes det noen måte å komprimere .avi filer uten å forringe kvaliteten nevneverdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 1 av 2 filmer opplastet til YouTube, det tok vel bare ca. 3 timer!

er i allefall film fra en liten testtur med det nye kamerafestet. Jeg ser at det var dumt å montere den på passasjersetet uten at det sitter noen der, fordi det rister for mye. Den "rasle" lyden er stroppen på kameraet som slår borti mikrofonen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...