milhouse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Fant skoen!! uansett så skal du være kjmpe glad, det der var ikke store sakene. Alltid irriterende når sånne ting skjer, men uansett det kunne blitt mer spenndende hvis den hadde landet på banser for så videre over taket osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Slapp da greit fra det, men som du sier, utrolig irriterende når slikt skjer. Forøvrig en kjempeflott bil, med rett motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Jeg hadde jo egentlig veldig flaks ja! Hadde jeg vært noen få sekunder tidligere ute så kunne det som nevnt truffet både panser og tak osv...! Reiser til Stavanger i mrg. så jeg får høre på pris for lakkering når jeg kommer hjem om 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 stoppa han som slapp malerspannet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 synd synd.. får du fiksa detta før nurburgring da? eller så blir det ikke noe fint på bilder vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 tøft:) hørte du møtte en kollega av meg der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fett bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Fant akkurat det bildet selv, et bilde av bilen sin i karusellen er jo det viktigste bildet man kan ha fra ringen Vi møtte noen fra Drammensområdet (tror jeg) med en hvit Polo, var det dem? Har vært litt treig med å gå igjennom bildene og filmklippene fra turen. Men det er ikke lenge til jeg kommer med et lite reisebrev... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 stemmer. hvit polo, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Trivelige karer! Men syntes litt synd på dem da de nesten bare fikk våte runder med leiebilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Kjedelig det med skaden altså! Men bra det ikke var værre. Uansett, misunner deg denne bilen. Ufattelig grom! Helt spesielt å høre sekserlyd fra en 1-serie. Hører stort sett bare diesel for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 ordna noe film enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Tenkte jeg skulle legge ut film fra den beste runden min. Også lager jeg en film som er klippet sammen med ymse klipp fra turen litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Nå har jeg endelig fått lagt ut en Onboard film fra ringen... Flere bilder og info kommer imorgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Flott kjøring! Ikke noe å si på innsatsen! (Takk fuglene for DTC.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå