Gå til innhold

Muztang's BMW E38 740ia - Enorm overhaling pågår S.21!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Shadowline lister, alpina felger, sort grill, justerbart senk, 35 % soting hele veien og fastmontert tommygun i koffertlokket. :)

Alpina felger og coilovers skal på, det samme med soting.. Har i tankene å sote hele veien, men ikke så mørkt så jeg blir stoppet i hytt og pine av onkel blå og må vise bilen på teknisk eller å stå å rive av sotinga.. =/

Shadowline lister og grill er ting jeg ikke vet helt om enda.. Ser ikke for meg at det vil kle bilen når den er mørk grønn med beige interiør..

Jeg vil gjerne ha krommen på bilen som er nå siden det er en Cromeline orginalt og er ikke mange biler som har dette.. Dørhåndtakene er det som gjør så det brått blir mye crome på bilen, så kanskje dette blir byttet ut.. Tar det når jeg har fått lakket bilen og resten av brikkene starter å falle på plass.. :-)

Takk for innspill Kjexx! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har sett denne en del ganger i oslo...hmm...

Det har du HELT sikkert.. For jeg har sett deg flere ganger.. :P

Du så bla. bilen min i Strømstad på Emo'enes nasjonaldag.. Er ute å cruiser i byen og omfanget av Oslo til enhver tid så er nok noe i det også.. :-)

Ellers så så jeg deg på Esso Ryen da jeg kjørte fatterns Mustang ( gul med svarte striper ) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var pent slik han hadde det da. men liker best likt forran og bak jeg da. ser litt "anonymt" ut med tanke på bt også.

selv har jeg vurdert å sette på 35 eller 40 film, også montere orginale solgardiner bak. mest fordi jeg digger ekstrautstyr men :P

tipper jeg må riv av den filmen jeg har nå på eukontrollen til vinteren ;) (er usikker på hvor mørk film jeg har, men for mørk for bt sikker :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyern-felgene ser flotte ut. Hvordan er finishen på dem? Holder den blanke kanten seg like fin? Har sikla en stund på disse Multi-felgene til min E61...

Jeg kan ta et nærmere bilde av dem til deg.. Finishen på dem er veldig bra.. Ingen flassing eller noe rundtom så langt og de er hvertfall 3 år gamle..

Det som er leit med disse felgene er at det er en haug av steinsprut på felgkanten som ødelegger ganske mye.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...