Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Haha, seriøst..? Er det folk som tuner den? Noe bra eksempel på youtube dere kan vise meg? Sier ikke motoren er dritt, men "tror" forsatt en M60/62 motor går bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 var i kontakt med en som hadde en 730d, jeg lurte på å kanskje bytte med diesel. han sa dieselen gruser 740n min iaff vanskelig for å tru det ass. jeg har uansett lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 730d E38? Det er vel 185 hk eller noe rundt der i den.. Den har jo ca samme NM som det M60/62 har, men forsatt 100 HK mindre! Det skjer ikke at en orginal 730D "gruser" en 740i.. Om det er en 740D som er chippa, så kan du få underkant av 300 hk og 6-700 NM, da kan vi starte å snakke.. Men anyway.. Bilen min gjør 0-100 på 6 blank ifølge speedometeret og stoppeklokke ( prøvd mange ganger for å ta samme tid ), er ikke mange dieselbiler som klarer det med mindre de er blitt gjort mye med..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Har sett deg titt og ofte i ville hastigheter og litt merkverdige skumle forbikjøringer på E6 noen ganger, skjønner godt at du vil prøve bilen litt! men var noen litt drøye manøvre du hadde sist jeg så deg Flott skute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjør med 718i har sett deg noen ganger på hauketo de siste dagene?Kjører rundt med en rød touran med en hvit logo hvor det står Peppes xD Nei..! "716iA" Hah =D Stemmer det, vært mye nede hos en kompis å hjulpet han med anlegg i E34'n hans =) Du får tute på meg når du ser meg Du jobber på Peppes på Hauketo? Lukter rabatter lang vei! Hehe:p billigere pizza skal ikke være umulig det;) er ikke drømmejobben akkurat, spesielt ikke når jeg i det siste har jobbet alt fra 1,5 timer til 7, veldig varierende og veldig uforutsigbar jobb! Men det er nå den som finansierer meg for tiden så får bare ta til takke med den:p rop ut om du vet om noe bedre! Skal honke på deg nestegang jeg ser deg, blir for håpentligvis med e39'n da, håper å få byttet panseret iløpet av de neste dagene:) blir å kjøre rundt med ulakkert (matt svart) panser inntil videre, men hvem vet, det kan jo passe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Har sett deg titt og ofte i ville hastigheter og litt merkverdige skumle forbikjøringer på E6 noen ganger, skjønner godt at du vil prøve bilen litt! men var noen litt drøye manøvre du hadde sist jeg så deg Flott skute! Haha, er du med på noen av "streetmeetene" når vi kjører i kollonne? Alle skal kjøre mot hverandre, jeg må jo forsvare BMW!!! Sist gang ( Fredag ) så var det jeg og en 328 E36 som viste alle hvordan det skal gjøres.. Jeg elsker å dra på, det ville du også gjort om du hadde kjørt bilen vedder jeg på.. Det er en fantastisk bil å kjøre, lite fartsfølse og herlig drag.. Ligger som støpt på veien Men en ting skal jeg si, jeg kjører aldri "over evnene" mine, men selvsagt om det skulle brått bli glatt eller et hjul eksploderer, så er jeg fucked.. Men det kan like så godt skje i fartsgrensa også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Haha, seriøst..? Er det folk som tuner den? Er vel en kar her inne som er meget god på tuning av M51d25, han har en tråd på teknisk om dieselmotorer generelt. Men man kjøper seg vel ikke dieselbil dersom man ønsker noen racer nei, hvertfall ikke en 2.5 0-100 er jo nesten grusomt kjedelig, men over det fungerer den greit. Men da er det jo plutselig ikke lovlig lengre En kompis har en 730d, og den går derimot meget mye bedre, hvertfall når man får turbotrykk på høyere hastigheter. Da kjenner man momentet Hadde nok valgt 740 jeg også dersom jeg skulle finne på å bytte til bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjør med 718i har sett deg noen ganger på hauketo de siste dagene?Kjører rundt med en rød touran med en hvit logo hvor det står Peppes xD Nei..! "716iA" Hah =D Stemmer det, vært mye nede hos en kompis å hjulpet han med anlegg i E34'n hans =) Du får tute på meg når du ser meg Du jobber på Peppes på Hauketo? Lukter rabatter lang vei! Hehe:p billigere pizza skal ikke være umulig det;) er ikke drømmejobben akkurat, spesielt ikke når jeg i det siste har jobbet alt fra 1,5 timer til 7, veldig varierende og veldig uforutsigbar jobb! Men det er nå den som finansierer meg for tiden så får bare ta til takke med den:p rop ut om du vet om noe bedre! Skal honke på deg nestegang jeg ser deg, blir for håpentligvis med e39'n da, håper å få byttet panseret iløpet av de neste dagene:) blir å kjøre rundt med ulakkert (matt svart) panser inntil videre, men hvem vet, det kan jo passe:p Det høres bra ut! Du har hvertfall en jobb ja som hjelper deg med bilen, så du må ikke klage nå.. Blir bra når du får tak i panser og får bilen på veien! Pass på at det ikke flyr opp igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Er vel en kar her inne som er meget god på tuning av M51d25, han har en tråd på teknisk om dieselmotorer generelt. Men man kjøper seg vel ikke dieselbil dersom man ønsker noen racer nei, hvertfall ikke en 2.5 0-100 er jo nesten grusomt kjedelig, men over det fungerer den greit. Men da er det jo plutselig ikke lovlig lengre En kompis har en 730d, og den går derimot meget mye bedre, hvertfall når man får turbotrykk på høyere hastigheter. Da kjenner man momentet Hadde nok valgt 740 jeg også dersom jeg skulle finne på å bytte til bensin Kan ikke se for meg 2.5 motoren som et beist.. Umulig.. Sikkert nydelig med NM i en trimma (?) 730D, men tror forsatt ikke at den "gruser" en 740.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 hvis planen var og gruse andre biler tror jeg at jeg ville valgt noen annet enn en 7er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Jah.. 500 kg forskjell i bil er merkbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 dere må ikke disse 2,5en her nå nydelig motor det. hadde en slik i min e39 med manuell og chip. den gikk meget akseptabelt. målte 0-100 på 7,8 tror jeg. fin diesellyd og turtallsvillig motor. det er også en skuddsikker motor. motoren var jo elsket av taxier i tyskand, og bmw solgte den til opel og range rover også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 skal passe på muztang skal kjøpe nye hengsler og ny krok, tenkte å ta en tur på høggern utpå nesodden, hørt at de skal ha endel e39'deler inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Du passerte meg på Grønnmo sist lørdag da jeg kjørte en orange/gul bygdeservice Merc^^ Jeg er litt av samma ulla når det gjelder å dra på dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 dere må ikke disse 2,5en her nå nydelig motor det. hadde en slik i min e39 med manuell og chip. den gikk meget akseptabelt. målte 0-100 på 7,8 tror jeg. fin diesellyd og turtallsvillig motor. det er også en skuddsikker motor. motoren var jo elsket av taxier i tyskand, og bmw solgte den til opel og range rover også. Nice, det viste jeg ikke, det siste du sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå