Muztang289 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 skal passe på muztang skal kjøpe nye hengsler og ny krok, tenkte å ta en tur på høggern utpå nesodden, hørt at de skal ha endel e39'deler inne Det er bra! Har aldri vært på høggern der, si fra om du ser noe til E38! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Du passerte meg på Grønnmo sist lørdag da jeg kjørte en orange/gul bygdeservice Merc^^Jeg er litt av samma ulla når det gjelder å dra på dog Haha, er du som kjører den jah.. Da husker jeg det.. Jeg kjørte da mot en Ford Focus stv som kjørte mot en annen bil, måtte bare henge meg på der.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 må ikke undervurdere 730D solgte min og fått 745D nå å må desverre si att begge drar den gammle E38 740 bensin, ja 730D var tuna det er 745 og men sitter jalla KCR box i den som skal vekk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 må ikke undervurdere 730D solgte min og fått 745D nå å må desverre si att begge drar den gammle E38 740 bensin, ja 730D var tuna det er 745 og men sitter jalla KCR box i den som skal vekk:D Ja, men som du sa.. " Den var tuna ".. Tuner du en 316i med smidd innmat og turbo trykk til de grader, så drar denne også sikkert ifra en M5 også.. Blir feil å snakke om hva som drar hva om det er tunet eller ei.. Tuner jeg min da, med ESS kompressor og får 411 hk, så drar jeg sikkert ifra M3 E46 også.. Kan dra denne variantet i alle retninger.. Men drømmen er en 740D med saftig chip og litt oppjustert trykk... 800 NM hadde vært nice.. Men er vel en grense på hva denne girkassa klarer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 alt har sin begrensing:) ikke tvil om att E38 740 i er en fet bil men er jo heller ikke noe raser bil:) og nå snakket jeg bare om en bitte liten prog vare:) og tror ikke en org E65 730D blir så langt efter heller:) 745D klarer nok det uten tuning, men poenget mitt var att dere ikke må undervurdere nyere diesel biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Men drømmen er en 740D med saftig chip og litt oppjustert trykk... 800 NM hadde vært nice.. Men er vel en grense på hva denne girkassa klarer..? Go for it!! Vet forresten om en E38 i Norge som er godkjent ombygd fra 750i til 740d med alt tenkelig utstyr. Han jeg kjøpte 725`en av som har den, og jeg ga klar beskjed om at han måtte si fra når den skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Haha, gromt.. Har lyst på en slik bil, men da må det bli import fra tyskland siden dette er mangelvare i Norge.. Når det da først blir en slik bil, så blir det en med all tenklig av utstyr..! Kanskje L7 istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 L7 har jeg hatt lyst på en stund. sjekka for en stund siden og vil koste meg ca en halv mill. så dropper det fåreløpig. står en vraka E38 på røsnes bilopphuggeri i halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 skal passe på muztang skal kjøpe nye hengsler og ny krok, tenkte å ta en tur på høggern utpå nesodden, hørt at de skal ha endel e39'deler inne Hva heter denne høggeren og hvor på Nesodden ligger den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Eriks bildemontering heter den;) har adressen lagret på mobilen, så kan komme tilbake til det:p men kan alltids komme med et referat om hvordan e39 og e38'r som er der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 L7 har jeg hatt lyst på en stund. sjekka for en stund siden og vil koste meg ca en halv mill. så dropper det fåreløpig.står en vraka E38 på røsnes bilopphuggeri i halden. Det kommer på såpass jah.. Får inn en 740D til rundt 300 tusen da jeg sjekket, dette er jo "greit" om man kommer over en suveren bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 skal passe på muztang skal kjøpe nye hengsler og ny krok, tenkte å ta en tur på høggern utpå nesodden, hørt at de skal ha endel e39'deler inne Hva heter denne høggeren og hvor på Nesodden ligger den..? Eriks bildemontering heter den;) har adressen lagret på mobilen, så kan komme tilbake til det:p men kan alltids komme med et referat om hvordan e39 og e38'r som er der;) Det er vel denne høggern som ligger på venstre siden i nedoverbakken på vei innover mot Nesodden fra Oslo? Etter alle de krappe svingene..? Ligger en Naf-bane lenger uttover mot Nesodden om man følger veien forbi høggern? Er vi på samme sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Da er vi samme sted ja lett å finne frem, bare bruk beskrivelsen til muztang så finner du frem, enklere er det ikke kom nettopp derifra fikk noen fine glaciergrûn hengsler og krok til to par lapper, så blir montering av panser etterpå de hadde ikke så mye bmw som jeg hadde hørt, ikke nå iallefall, eneste e38 var en motor, v12'er sa han :s trodde det bare var vri8'ere i disse jeg? uansett så fant jeg kun en glaciergrûn e39 og en mørk blå e34, ikke store bmwfangsten altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Da er vi samme sted ja lett å finne frem, bare bruk beskrivelsen til muztang så finner du frem, enklere er det ikke kom nettopp derifra fikk noen fine glaciergrûn hengsler og krok til to par lapper, så blir montering av panser etterpå de hadde ikke så mye bmw som jeg hadde hørt, ikke nå iallefall, eneste e38 var en motor, v12'er sa han :s trodde det bare var vri8'ere i disse jeg? uansett så fant jeg kun en glaciergrûn e39 og en mørk blå e34, ikke store bmwfangsten altså Hehe, nice.. Synd det ikke var mye BMW'r der.. =/ Godt du fikk det du trengte E38 har mange motorer.. 2,5, 3.0 og 4.0 diesel motorer, 2,8, 3.0, 3.5, 4.0, 4.4 ( forsatt en 740 ) og 5,4 som V12'ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Ah, så da er det nok den de har der da, løp og kjøp:D eller kanskje jeg skal gjøre det? panseret er montert og noen preface kromnyrer er på, måtte ha noe iallefall, blir vel å bestille svarte når pengene tikker inn på konto;) også blir det jo lakkering også da, hvordan går det med rusten på din nå? Fått gjort noe mer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå