flobben Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Jo, det kan dem (Idiotisk nok)... Burde absolutt ikke være lov, men...Det er din bil, den er ditt ansvar. Om du ikke kan bevise/påpeke hvem som kjørte bilen må man anta at det var du som kjørte den. Altså får du bota. Før så var det vel slik at de ikke kunne sende ut med mindre de kunne se fører.. Skulle veldig gjerne ha sett noe dokumentasjon på dette. Hva er det de bøtlegger det for? Du har jo bevis på at du ikke kjørte bilen (bare å se på bildet) Man kan da ikke bli straffet for noe man bevisselig ikke har gjort. Vil gjerne vite hva de gir bot for, og gjerne dokumentajon på at det er sånn, "jeg har hørt at/om noen" er ikke bra nok
AndreasBr Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Jo, det kan dem (Idiotisk nok)... Burde absolutt ikke være lov, men...Det er din bil, den er ditt ansvar. Om du ikke kan bevise/påpeke hvem som kjørte bilen må man anta at det var du som kjørte den. Altså får du bota. Før så var det vel slik at de ikke kunne sende ut med mindre de kunne se fører.. Skulle veldig gjerne ha sett noe dokumentasjon på dette. Hva er det de bøtlegger det for? Du har jo bevis på at du ikke kjørte bilen (bare å se på bildet) Man kan da ikke bli straffet for noe man bevisselig ikke har gjort. Vil gjerne vite hva de gir bot for, og gjerne dokumentajon på at det er sånn, "jeg har hørt at/om noen" er ikke bra nok Jeg vil tro det er så enkelt som at : Det er din bil. Enten får du melde den som kjørte den, eller ta bota selv. Jeg trodde ikke det var sånn selv da men,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå