Der Barockengel Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Bror hans var iallefall bevisstløs da de kom til sykehuset pga blodtap. Blødninger man ikke får stoppet er ordentlig skumle. Dersom en slik ikke skal kunne kalles en liv-eller-død situasjon, må man nesten forvente at det kan bevises at såret ikke var stort nok, og veien til sykehus ikke lang nok til at man ville rukket å blø ihjel på veien.
oddis Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Det største problemet er at det er vanskelig for utrente personer å vurdere hva som er liv og død. Det er jævla dumt å gamble på sånt. Og det burde politiet også forstå. Spesielt urettferdig da politi og ambulanse er borte vekk, som de ofte er på bygda.
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Vi hadde en liknende situasjon for mange år siden da! Da jeg var 7 år så hadde pappa med jeg og fettern min ut på fisketur! Fettern min klarte selvfølgelig å gå på hue i småsteina å slå et høl i panna! Da var det bare å hive seg i vår den gang nye Audi A4 å kjøre som faen til legevakta mens jeg måtte sitte bak å holdt trykk på såret, ikke bare bare for en på syv år! Med 10 minutters stygg kjøring så kom vi fram og fettern min fikk sydd igjen huet Men i allfall så var dette midt på 90 tallet og mobiltelefoner var ennå ikke blitt allemannseie, så fattern ringte politiet når han kom hjem og fortalte om situasjonen! Siden vi ikke hadde sjans til å varsle hjelp fra der vi var så var det greit, også takka de for at han sa ifra Vet ikke om noe har forandra seg siden den gang jeg men men det var greit den gangen iallfall
Der Barockengel Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Det største problemet er at det er vanskelig for utrente personer å vurdere hva som er liv og død. Det er jævla dumt å gamble på sånt. Erfarent personell gambler heller ikke på sånt. Selv om blødningen tilsynelatende kan være stanset, vet man ikke hvor alvorlig skaden kan være, og det er således en fordel å komme til et sted der den kan undersøkes snart.
hylle Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 vannet gikk i bilen? ekkelt... Jævla billig med bleier om dagen da., På kiwi får du en bleie for et par kroner tror jeg., Kunne jo vært greit å kjøpt inn et par pakker da, en i bilen, et par i huset, garasjen, etc.., vet jo aldri hva de havrenakkene kan finne på.
jsr-Racing Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 hehe skjønner ikke dette med og gris kjøre til sykhuset når kona skal fødet=) er liksom jævli viktigt at di kommer seg på sykhuset i syke senga og ligger der i 10-24 timer og drar seg med puter og blir selt og dullet med=) nei når vanne gikk hos kjæringa tok eg og svinget innom mc`n og fikk meg mat og slappet av en time før eg gadd og svinge innom sykhuset.. må da vere litt likestilig her i landet=))
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 hehe skjønner ikke dette med og gris kjøre til sykhuset når kona skal fødet=) er liksom jævli viktigt at di kommer seg på sykhuset i syke senga og ligger der i 10-24 timer og drar seg med puter og blir selt og dullet med=) nei når vanne gikk hos kjæringa tok eg og svinget innom mc`n og fikk meg mat og slappet av en time før eg gadd og svinge innom sykhuset.. må da vere litt likestilig her i landet=)) Du kan jo ikke være muslim heller siden du spiste på Mac donalds! Var jo ei kjerring i Bergen som fødte i framsetet på en E60 for noen år siden! Så det i Se & Hør
hylle Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Skulle likt å sett hvor mye juling jeg hadde fått om jeg hadde dratt min fødende dame gjennom drive thru i en helvetes kø og greier... hahaha..
jsr-Racing Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Skulle likt å sett hvor mye juling jeg hadde fått om jeg hadde dratt min fødende dame gjennom drive thru i en helvetes kø og greier... hahaha.. hehe eg spøkte bare med det på veien ned=) hehe så eg kjørte inn samme veien som mc`n på vei ned(er ikke noe lenger og kjøre den veien ) og ska si det ble skriking du hehe nesten verre i bilen en på sykehuset=) men tror alle tar ironien i den.. =) dagfinn lyngbø har vell en noelunde lik skasj=) http://www.youtube.com/watch?v=2Mv2zh0m ... re=related er fra 11min og utover
wicky124 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 hehe skjønner ikke dette med og gris kjøre til sykhuset når kona skal fødet=) er liksom jævli viktigt at di kommer seg på sykhuset i syke senga og ligger der i 10-24 timer og drar seg med puter og blir selt og dullet med=) nei når vanne gikk hos kjæringa tok eg og svinget innom mc`n og fikk meg mat og slappet av en time før eg gadd og svinge innom sykhuset.. må da vere litt likestilig her i landet=)) Du kan jo ikke være muslim heller siden du spiste på Mac donalds! Var jo ei kjerring i Bergen som fødte i framsetet på en E60 for noen år siden! Så det i Se & Hør Hva har muslim med saken å gjøre?
S.Arnesen Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 hehe skjønner ikke dette med og gris kjøre til sykhuset når kona skal fødet=) er liksom jævli viktigt at di kommer seg på sykhuset i syke senga og ligger der i 10-24 timer og drar seg med puter og blir selt og dullet med=) nei når vanne gikk hos kjæringa tok eg og svinget innom mc`n og fikk meg mat og slappet av en time før eg gadd og svinge innom sykhuset.. må da vere litt likestilig her i landet=)) Du kan jo ikke være muslim heller siden du spiste på Mac donalds! Var jo ei kjerring i Bergen som fødte i framsetet på en E60 for noen år siden! Så det i Se & Hør Hva har muslim med saken å gjøre? Total mangel på respekt av kvinner tenker jeg.
R Andersen Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Vi stopper religionsdiskusjonen nå, og fortsetter med det tråden handler om.
Reset Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Vet av folk som har satt på nødblinken, ringt på politi og varslet om at noen ringer og anmelder en bil i ei helvettes fart, så er det kun dem som må kjøre noen til sykehus pga alvorlige skader. og kjører på.
jsr-Racing Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Jo. for eks. ved alvorlig skade der sykebil kan være for langt unna, så kan du ringe politiet og forklare situasjonen. De møter deg da en plass og så eskorter deg. Hvis det er muligt så klart. Vet om flere som har gjort dette for eks nærmeste nabo da kona skulle føde. Da var ambulansen i kommunen her opptatt, så han måtte kjøre til sykehuset selv, underveis hadde han kontakt med både politi og AMK på samme tråd og nei han kjørte så klart ikke i fartsgrensen da, men de sa han måtte ta på nødblinken. Politiet møtte han ett sted og eskortet han til sykehuset senere i full fart. stemmer det=) ikke sikkert det er samme paret eg tenker på men di bor på lyssand .. men han sa at di fikk ikke kjøre noe fortere en ca 10-15 km over men di slapp all kø og slikt.. men etter eg har forstått så har ikke politiet i distriktet lov til og følge etter en som kjører for fort vist han kjører i 90 i50sonen så har vell noe med sikkerheten til andre traffikanter og gjøre så det gjelder nok i slike tilfeller også vill eg tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå