Hansh Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Som et par andre her tror jeg at jeg og veksler mellom 1 og 4 etter situasjonen, men er alltid opptatt av sporvalg og andre små ting som hindrer kjedsomhet bak rattet. Kjeder jeg meg i bilen står jeg enten parkert og venter på noen/ferge/kolonne eller i saktegående kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Etter tre skadefrie år bak rattet nå vil jeg også betegne meg med 1,2 og 4! Har fortsatt mye igjen å lære selv om jeg har kjørt bil siden jeg var 12 år Jeg liker å kjøre bil og blir aldri lei av å sitte bak rattet, men å ta sjanser er noe jeg sjelden gjør! Blir mye mer nervøs når jeg sitter på med kjerringa, ho tror ho er flink til å kjøre og det gjør meg litt nervøs til tider ja Har en kamerat som kjører som et svin, men fy faen å flink han er til å kjøre bil også så han er jeg faktisk komfortabel med når jeg sitter på! Så jeg mener det kan gå litt begge veier også Kondemnerte ikke du bilen til ekskona di da?? Eller er det bare rykter?? Niks! Golfen til Julie (regner med at du kjenner oss begge) blei ikke kondemnert! Den hadde lav Km stand og var velholdt så det gjorde at den klarte seg i takstmannensn vurdering! Men ja, fikk et ugreit møte med en traktor vinterstid for noen år siden ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå