Bimmerhansen Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Hei, driver å funderer på om jeg skal kjøpe meg en 1996 mod BMW e39 532ia, men den har et forferdelig interiør. Har kommet over et komplett interiør fra en 2001 Mod e39 Sedan. Vil dette passe over? Begge har faste seterygger bak. Men det "nye" interiøret har elektrisk regulering på setene mens de gamle er manuelle.
Mikael-B Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Framsetene og baksetene passer overens. Det må selvfølgelig være nedfellbare osv. hvis det er det. Det elektriske kan du bare koble opp pluss og minus på.
Bimmerhansen Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 flott:D er med dørsider også. Passer disse også?
Bimmerhansen Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Er varmeseter i min bil nå, og det er det også i det nyere interiøret. Passer kontakten rett i? tenker da på den under setet som styrer airbag, varme osv? Tenkte jeg skulle strekke en kabel frem til setene rett fra batteriet så jeg får den elektroniske justeringen til å fungere.
Robin L Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 detter ikke plug and play nei. er andre kontakter på framsetene, så du må evt kappe av pluggen å skjøte sammen. men kan evt drite i pluggen da, men da mister du setevarme og beltestrammer. så kan du sette faststrøm på motorene.. er bare faststrøm på setene ja. er de to tykke ledningene på pluggen. jeg la fra batteriet med sikring der til min e39 og til hvert sete. jording tok jeg under setet bare.
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Det er forskjellige kontakter på disse setene, men alt passer rett inn i bilen uten modifikasjoner. Stolene krever bare strømforsyning. Ledning blå/rød er positiv og brun er jord. Du får kjøpt nye setekontakter så er det bare å flytte over pin-ene. Du kan også bytte bryterpanel slik at du får det nye faste panelet, men dette skal ikke være nødvendig.
Bimmerhansen Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Det er forskjellige kontakter på disse setene, men alt passer rett inn i bilen uten modifikasjoner. Stolene krever bare strømforsyning. Ledning blå/rød er positiv og brun er jord. Du får kjøpt nye setekontakter så er det bare å flytte over pin-ene. Du kan også bytte bryterpanel slik at du får det nye faste panelet, men dette skal ikke være nødvendig. takk for tipset:D hvor får jeg kjøpt de kontaktene som jeg trenger? er de dyre?
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Nå har jeg ikke sjekket ETK for kontakten, men koed har. Nå sliter jeg med å få lastet opp siden deres, så jeg har derfor ingen anledning til å poste delenummer.
pedro Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Er å få kjøpt både på GS og KOED disse kontaktene. Trenger ett lite instrument til å dytte pinnene ut av gammel kontakt og så må de settes i riktig på ny kontakt. Fikle arbeid for en ikkeelektriker, en helt mulig å gjøre relativt raskt. Jeg kjøpte verktøyet til å ta ut kontaktene på Industripartner, Tess og Wurth har vel også. P
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jeg bruker bare en liten skrutrekker eller syl for å få ut pin'ene av kontakten...
pedro Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Det er for den fingerferdige. tommeltottene mine krever riktig verktøy P
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hehe, det er nok veldig individuelt i forhold til hva man liker.. Stiksæt 1-Elsæde delenr: www13583 NOK 111,00 / NOK 138,751 Til følgende modeller: Alle modeller, Med el-sæder Benyttes til følgende: - Reperations arbejde - Ved eftermontering, hvor man mangler stikket som passer i sædet.
Bimmerhansen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Hehe, det er nok veldig individuelt i forhold til hva man liker.. Stiksæt 1-Elsæde delenr: www13583 NOK 111,00 / NOK 138,751 Til følgende modeller: Alle modeller, Med el-sæder Benyttes til følgende: - Reperations arbejde - Ved eftermontering, hvor man mangler stikket som passer i sædet. Fantastisk:) takk for hjelpen:)
pedro Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Lurte på en ting til der jeg da. Er det ikke slik at elstoler også har annet ledningsnett i døra og en bryter med fire innstillinger merket M 1 2 3 Fungerer dette m el justering av setene uten dette releet, ledningsnettet og denne lille bryteren? P
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Ja, el justeringen av setet fungerer uten å måtte koble opp minne ("M 1, 2, 3 - knappen"). Den kan selvfølgelig kobles opp for de som ønsket det, men det er en del jobb å få den ut i døra. Da vil jeg tro det er bedre å felle den inn i plastdekselet i setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå