T.E.RS Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 hei hei BMWmennesker =) jeg er en bilmekaniker fra Ås som etter lang tid med å bruke opp penga mine på gamle mercedeser og annet skrot bestemte meg for at jeg skulle kjøpe skikkelig bil! det resulterte da i denne 2000, E38 728i. jeg har i et halvt års tid sikla på e38 og fikk kjøpt denna for en forholdsvis rimelig penge. henta bilen på bittelille julaften, har vært lykkelig siden! litt info: bilen er lakkert opp i orginalfarge men ellers orginal og forholdsvis urørt utenom service. den er importert i 2006, da også registrert på forrige eier. km.stand: 200 000. utstyr: PDC, DSC, Navi, Servotronic, EL.seter m. memory, svart skinn, el soltak, skipose og HIFI lydanlegg (ekke akkurat imponert over lyden så det er nok ikke mye å skryte av men....) har jo selvfølgelig funnet noe som må utbedres, hadde ikke regnet med annet. men det ekke så gæærnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Velkommen til forumet E38 ja, det er gromme ''flak'' det hive på noen felger og kansje litt senk, så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med ny og riktig bil og velkommen til Bimmers. E38 facelift er den peneste bilen bmw har skapt i etter min mening. Ser ut som du har skaffet deg et flott eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med flott E38! Dette er en übergrom vogn fra BMW, skulle gjerne hatt en.. om ikke madamen hadde satt ned foten og mast om stv.. heh.. blir moro å følge denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...