T.E.RS Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 hei hei BMWmennesker =) jeg er en bilmekaniker fra Ås som etter lang tid med å bruke opp penga mine på gamle mercedeser og annet skrot bestemte meg for at jeg skulle kjøpe skikkelig bil! det resulterte da i denne 2000, E38 728i. jeg har i et halvt års tid sikla på e38 og fikk kjøpt denna for en forholdsvis rimelig penge. henta bilen på bittelille julaften, har vært lykkelig siden! litt info: bilen er lakkert opp i orginalfarge men ellers orginal og forholdsvis urørt utenom service. den er importert i 2006, da også registrert på forrige eier. km.stand: 200 000. utstyr: PDC, DSC, Navi, Servotronic, EL.seter m. memory, svart skinn, el soltak, skipose og HIFI lydanlegg (ekke akkurat imponert over lyden så det er nok ikke mye å skryte av men....) har jo selvfølgelig funnet noe som må utbedres, hadde ikke regnet med annet. men det ekke så gæærnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Velkommen til forumet E38 ja, det er gromme ''flak'' det hive på noen felger og kansje litt senk, så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med ny og riktig bil og velkommen til Bimmers. E38 facelift er den peneste bilen bmw har skapt i etter min mening. Ser ut som du har skaffet deg et flott eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med flott E38! Dette er en übergrom vogn fra BMW, skulle gjerne hatt en.. om ikke madamen hadde satt ned foten og mast om stv.. heh.. blir moro å følge denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med flott bil og velkommen til forumet! E38 er et av de peneste karrosseriene Bmw har levert, etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 gratulerer med en meget pen e38 jeg bare elsker e38 i blå ass! jeg ville vurdert å senket den bittelitt, kanskje lakkert den helt ned og noen fine sommerfelger så er man egentlig i mål. jeg synes ei lita leppe forran setter prikken over i`en og.. er ikke så mye som skal til for å få disse bilene til en perle bare å sleng inn flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med flott E38! Dette er en übergrom vogn fra BMW, skulle gjerne hatt en.. om ikke madamen hadde satt ned foten og mast om stv.. heh.. blir moro å følge denne! Hvorfor kjøpe stasjonsvogn istedet for e38? Hehe. Vil påstå at det er bedre plass i en e38 enn en gjennomsnittlig stv. God plass i baksete og ganske stort bagasjerom. Synes e38 er en ypperlig familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med flott E38! Dette er en übergrom vogn fra BMW, skulle gjerne hatt en.. om ikke madamen hadde satt ned foten og mast om stv.. heh.. blir moro å følge denne! Hvorfor kjøpe stasjonsvogn istedet for e38? Hehe. Vil påstå at det er bedre plass i en e38 enn en gjennomsnittlig stv. God plass i baksete og ganske stort bagasjerom. Synes e38 er en ypperlig familiebil ja det kan jeg skrive under på, dama maste også om stasjonsvogn, men har ikke hørt en eneste klage etter at det ble e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 gratulerer med ny bil det der var en skikkelig grom vogn, felger og senk så er den i mål den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 gratulerer med ny bil det der var en skikkelig grom vogn, felger og senk så er den i mål den der! +1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med pen bil! og Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger ja jeg er veldig fornøyd med bilen!! og liker godt at den er urørt! blir nye hjul og senk i første omgang ihvertfall. sommerhjula er akkurat like kule som vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hei. Gratulerer med en kjempebil! Og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.E.RS Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 takktakk! Det blei litt dårlige bilder av bilen så det er ikke så lett å se. Men bilen har stått inne den siste uka mens jeg har rubba og polert den. Det blei veldig bra syns jeg!, veldig blank og fin i lakken jeg har jo fiksa en del småting, men det som står øverst på lista nå er en stk. Pdc sensor som må skiftes. Plastlister på fangeren foran er stygge pga den korte garasjen til forrige eier. Utetempføler er defekt. Mangler cd til navi. Må skifte nedre foring/kule på spindel bak. Og må skifte indre styrestag. Plus full "nybilservice" så jeg har litt å rutte med, men syntes jeg fikk mye bil foor penga! Det er veldig strøken inni og understell og drivlinjen kjennes som nytt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med en flott E38! Du må jo få ut noen interiørbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå