Reef89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Gratulerer med flott bil:) bor du på valle eller? sett den 523 en ofte parkert like ved valle bil. Er vertfall kliss lik bil i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 takk takk nei bor ikke ved valle , hører til i åsane eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 da var front fangeren sent til lakkering og eg har bestilt noe små ting som nye stoff matter , nye felg emblem , sorte intreør lister , her er 2 bilder fra påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 har da fått montert nye lister innvendig , da di hobby lakerte listene ikke var særlig fine har også fått monter den nye front fangeren, flere bilder kommer av ny polert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 idag har eg fått pakke også har eg bestilt ny bakpotte hos gs som eg får på mandag supersport 2x76mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 får ikke ut den orginale cd spilleren , noen som har noen triks på og få den ut , Mener å huske at du tar av volumknappen. Der er det en "bryter" som du må trykke på for at spilleren skal poppe ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Fått montert på ny bakpotte idag ble fin og dyp lyd, Og fått i nye stoff matter ble veldig bra ,også har eg bestilt nye felger bbs lm replika fra gs 19" . Og i helgen skal eg se om eg får på det justerbare senkesette. litt bilder skal prøve og få potta litt mer inn og opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Har også kjøpt nye bak lykter men likte di ikke så godt at eg tror eg selger i igjen gi en lyd om noen vil ha di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 vil også selge felgene 4000kr greie dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 fikk på nye felger ,ble bra mangler bare og få på senk nå . Var en tur over røldals fjelle, Skal vaske bilen og nye bilder i morgen tenker eg litt skummel på sommer dekk her en stund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Var du i Loddefjord i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 nei tror ikke det det var på gs på kokstad ellers ingen andre plasser tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 kjedda meg litt i dag så tok noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 da har eg fått senket bilen og syns det ble bra . har bestilt nye bbs senter kopper sorte , og skal bestile specere 15mm forand og bak tror eg . her er litt dårlige mobil bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hvor bestillte du eksos fra? Kledde bilen veldig. Vurderer å anskaffe meg ny eksos til min også, og er litt ute etter forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå