chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Wicky skrev om den i tulletråden nettopp' date=' og har ringt selgeren som liksom kunne garantere (for lav) km-stand.Kommer vel snart en kommentar fra han, om han ikke er for opptatt med å navigere danskebåten eller spise kebab! [/quote'] Wicky, jobber du på danskebåten? Nei han kjører en lignende i fritida, bare at den er bygd i Tyskland Aha, noe sånt som denne; bygget ved Volkswerft GmbH i Stralsund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 d kan vi skåle for:P sånne selgere blir fort tadt rotta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 sendt mail på merca no, hørte om han kunne garantere km fan at folk holderpå sånn ass. jævlig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 hvertfal teit når jeg har eid både den og en s280 han skal selge nå å begge med mindre km stand, kanskje bilene der rygger for mye moha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Nei sjuern min er nok større enn danskebåten...haha Ved feilsøk så var det abs sensor foran på passasjersiden som var defekt..men kan hende hele abs styreenheten var ødelagt....U never know..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Og høyttrykk i kjølesystemet? Hmm...rista bilen på tomgang?Var iallefall defekt topp / skeiv topp på bilen samt defekt toppakning da jeg solgte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 annonsen på mercen er også slettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27088271 hmm, ny km igjen?:)3 eiere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 hmm..er dette samme bilen? Ser at de har byttet bakluke..hmm.. Sendte mail og spurte om regnr...Men det kunne jeg ikke få siden bilen var en kommisjonsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Haha, kunne ikke gi ut reg nr? Det er jo smart...... Skal de sladde skilt om du kommer for å se på bilen også da. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Ja ikkesant...skrev tilbake "jeg trenger skiltnr i forbindelse med lån" Så fikk jeg svar tilbake "dte kan vi ordne for deg"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Hva kan de ordne? Skiltnummer eller lån? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Lånet tydeligvis...skrev bare tilbake "hei dere kan ikke få opplyst personopplysninger fra meg da jeg skal bruke en annen sitt..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Blir bare irritert over folk som stiller på km-standen! en kar som spurte meg om kmstand på min tidligere og sa "den er garantert stilt tilbake" også snakket vi om å kjøpe og selge bil, hvor han også hyppig nevnte "stiller bare tilbake kmstanden jeg, ikke noe stress" nesten så det klikka for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå