BMW-vet Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Et eksempel på hvordan det absolutt ikke bør gjøres HAHAHAHA
Tzunami Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 I helv*** for en idiot!!! Kan ikke være helt god i toppen da?
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 In soviet Russia.. Car drifts YOU! Hahahahahah beste comment ever ^^
BMW-vet Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 HAHAHAHAHA tosk..... Siden det er så godt igang, her er enda en smarting
Sjøbuse Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 siden vi er godt i gang med alle repostene så tar jeg og legger ut fortsettelsen av siste filmen. den er ikke like mye vist. men viser hvor ufattelig dumme folk er. istede for å rulle bilen tilbake samme vei den veltet. så ruller de den like godt vidre andre veien så de ødelegger hele den andre siden av bilen også.
Glenglen Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 In soviet Russia.. Car drifts YOU!Hahahahahah beste comment ever ^^ +1 hahaha lo godt når jeg så den commenten!
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 In soviet Russia.. Car drifts YOU!Hahahahahah beste comment ever ^^ +1 hahaha lo godt når jeg så den commenten! Søk på JewToob (Youtube) etter Yakov Smirnoff. HAn er faktisk ganske morsom Haha.
Mikael-B Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Off, ikke rart det blir krig i verden, når det finnes så jævli mye dumme folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå