Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har en E39 han etter 7(!) år skal kvitte seg med.

Forrige eier var entusiast til de grader, og pappa er vel ganske så entusiastisk til å være 60 år.

BMW 525 TDSA 1998 modell. 175 000KM

Pappa har eid bilen i 7 år og er ekstremt nøye med servicer.

Verksmesteren der han har hatt bilen på servicer i alle år har kommet med flere bud.

Bilen er Arktisk grønn og har FULL M5 styling og 2001 optikk på lykter forann og bak. Sotede ruter og sportsunderstell.Takvinge er også montert

Elektriske comfort skinnseter, antispinn, ryggesensor bak, automat, servo, alarm, el vinduer og det som ellers er vanlig på denne typen bil.

M5 ratt og valnøtttre intereriør.

Alt pappa har gjort med bilen kan dokumenteres! Nytt batteri, nye dekk, servicer, eu kontroller, bytte av slitedeler osv..! ALT kan dokumenteres!

Bilen har vært varebil men ble omreg til personbil i sommer.

Bilen har VELDIG brede 18" sommerhjul med gode dekk og 15" vinterdekk med pigg. (Rondell D58)

Automat kassen har gått ca 50 000KM da den ble byttet med en ny en pga feil da pappa kjøpt den om jeg ikke husker feil!

Da bilen ikke er ny er det noen småting som ikke er på topp:

Bilen har litt ripete panser og dørsidene innvendig er i vanlig stoff da han ikke har rukket å bytte disse, men dørsider i skinn følger med! Varme i bakrute fungerer ikke og en ryggesensor må byttes (denne har han liggende).

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25671618

Den linken viser en svært lik bil, dog pappa har Sportsratt og tre interiør samt takvinge.

pappa ser for seg ca 110 000,-,PM VED INTERESSE!

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den har ikke noe annet utstyr som klima, navigasjon, takluke, multifunksjonsratt, cruisekontroll osv. ?

Hvordan er den ang. rust?

Ville kanskje sagt rundt 110-120.000 jeg. Litt vanskelig når man ikke ser bilen selv.

E39 markedet går veeeldig tregt for tida, og eldre modeller er lite ettertraktet ( > 2001)

Skrevet

Nei, ingen av de tingene du nevner, men er AC....! Er ingenting rust nei! Enig i at E39 markedet muligens er labert pga billige E60 nå...men jo, jeg tror han lar den ryke for 130 000,-...

Skrevet

Ville kanskje sagt rundt 110-120.000 jeg. Litt vanskelig når man ikke ser bilen selv.

E39 markedet går veeeldig tregt for tida, og eldre modeller er lite ettertraktet ( > 2001)

Høres fornuftig ut...

Skrevet

Selvfølgelig får han over hundre for den. Vil heller si at hvis du får en slik bil for hundre, da har du gjort et jævla kupp!

Skrevet

Bilen jeg linket til er MEGET lik..dog 3 år nyere og den har cruise,multi ratt og regnsensor..og da er det liksom 80 000,- i forskjell på pris?

Skrevet
Bilen jeg linket til er MEGET lik..dog 3 år nyere og den har cruise,multi ratt og regnsensor..og da er det liksom 80 000,- i forskjell på pris?

De er jo en facelift utgave som ligger mye høyere i pris,dessuten så er ikke bilen solgt til den prisen...

Skrevet

Den du linka til blir solgt for 150-165k tenker jeg.

Som sagt så er det nesten kun utstyr og årsmodell som skiller på disse i pris.

Vanskelig å si om den du linka til er facelift. Kan være en bil produsert før 9/2009 som er bygd om med lykter, fanger og nyrer. Den har ikke noe facelift ratt såvidt jeg kan se.

I tillegg er det en annerledes motor..

Skrevet

Vanskelig å si om den du linka til er facelift. Kan være en bil produsert før 9/2009 som er bygd om med lykter, fanger og nyrer. Den har ikke noe facelift ratt såvidt jeg kan se.

Rattet kom ikke nytt før i 02...

Skrevet

Ja, faen, det glemte jeg..

Skrevet

Bilen det linkes til har også uoriginale "facelift" lykter og ingen facelift baklys, så dette er ikke noen facelifted modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...