MariusW Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Noen av dere som har fått dette til som har lyst til å prøve å trekke mine lister og få betalt for det? For jeg får IKKE til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hei da har jeg også foliert listene mine selv Ka synes folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 mye finere med tre-interiør enn dette klistremerke-trimma interiøret, fysj ja, han er litt spesiell=) ja da er han veldig spesiel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Ser jo veldig bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Vil 5cm i bredden holde til dør- og dashbordlistene innvendig? Har målt meg fram til at jeg burde ha 5,5cm på listene. Totalt er det 400cm i lengde på alle listene (eksl. rundt girspake) Girspaken måler 26cm i bredden og 31cm i lengde for automatgir. Da skulle man ha noen millimeter utenfor, og det kan jo være greit. Satans makk å finne riktige mål og hurlumhei Evig kjipt om pakken kommer også holder ikke 5cm riktig på det breieste, så det blir en glipe med listene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 noen som har prøvd carbon filmen dem har på biltema med "3D" effekt? og hvordan er den i forhold til den autoroyal selger? evt om noen vet hvordan folien fungerer om den er i nærheten av varme fra motor feks, ca 90-100grader da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikE39 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Carbon film fra biltema. 149kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Hei da har jeg også foliert listene mine selvKa synes folket [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvordan i alle dager fikk du av det dekslet til cd spillern? :-/// eneste lista jeg ikke har lagt film på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Det var et helvete å få av dekselet til CD-spilleren, men jeg fikk den ut til slutt(Jeg byttet fra treverk til sort) Det sitter en liten "pin" på begge sider. Fikk den ut med liten skrutrekker og hammer på den ene siden og da er det bare å vippe den ut. Du banker ut pinnen med en liten skrutrekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Lenge siden nå, men hvor mye folie går det med i en e39 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei da har jeg også foliert listene mine selv Ka synes folket Hvordan gjorde du det med lista over CD/Kasett spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå