nitrox111 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Skulle gjerne sendt inn bilder av 7`ern min.. men har jo kun bilder som jeg har tatt selv med vanlig digital kamera 12pix. tviler på dette er "gode nok" bilder... helt vanlig omgivelser hjemme på tunet ;P og kan jo ikke akkurat slenge på sommerfelga og finne location nå XD men kan alltids prøve ;P og somsagt, amatørfotograf og dårlig location`s ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Skulle gjerne sendt inn bilder av 7`ern min.. men har jo kun bilder som jeg har tatt selv med vanlig digital kamera 12pix. tviler på dette er "gode nok" bilder... helt vanlig omgivelser hjemme på tunet ;P og kan jo ikke akkurat slenge på sommerfelga og finne location nå XD men kan alltids prøve ;P og somsagt, amatørfotograf og dårlig location`s ;D er så sykt digg den 7ern din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Behov for en E46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Skulle gjerne sendt inn bilder av 7`ern min.. men har jo kun bilder som jeg har tatt selv med vanlig digital kamera 12pix. tviler på dette er "gode nok" bilder... helt vanlig omgivelser hjemme på tunet ;P og kan jo ikke akkurat slenge på sommerfelga og finne location nå XD men kan alltids prøve ;P og somsagt, amatørfotograf og dårlig location`s ;D er så sykt digg den 7ern din! +1 Var no verfall ikke for høy <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Dere som sender inn bilder til Morgan. Kan Dere legge inn bildene her også Sikkert mye gromt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Har egentlig ingen ordentlige bilder av min jeg heller! Men skader vel ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Bare å sende inn folkens tar imot alt med takk her . De har kommet inn mange bilder allerede Noen tips : - Godt lys er viktig - skarpe bilder - god oppløsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E30 bidrag sendt fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Da har jeg sendt inn et lite bidrag av min E46 (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Sendte med disse to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Sendte med disse to En av di peneste E36`ne her på forumet synes i allefall jeg =D Grattis nok en gang med pen, og gjenomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Pene bilder Får alle som har bestilt deler fra GS katalogen i posten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 dumt at det var nooo dere skulle ha bildene da. har ingen kule, og bilen står lagret på sommerdekk... men har mange kule av ex. 730n min om det går å sende inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E30 bidrag sendt fra meg Du har fått nok publisitet de siste månedene nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 da har jeg bidratt med F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå