Endre Hånde Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Får vel bare cred tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wylon Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 86 mod e23 735 ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 86 mod e23 735 ia needs moar low! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Samme hvilket format bildene er i? Har bilder RAW bilder i .NEF-format.. De bilene som blir publisert, får eierene noe igjen for det? bilde på trykk er ikke nok eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 bilde på trykk er ikke nok eller? Vil tro de får inn flere gode bilder, om feks. de bildene som blir brukt til forsider på katalogene får noe igjen for det feks. rabatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 hehe.. Om en av bilene skulle havne på forsiden her så for man jo god publisitet på bilen sin og ikke minst andre med samme serie bil får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hmm..jeg anbefaler at dere bruker mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Får alle som har bestilt deler fra GS katalogen i posten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 lurer oxo jeg på, fikk ingen katalog forige år, men har bestilt ganske så mye fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 da er bilder av e60 520IA gammle sondre sin fra gs får bare krysse fingrene at denne blir med Et bilde her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 kevine, jeg blir faktisk helt våt overalt på kroppen av bildene av bilen din. Men ÆRLIG talt. Nå er det jaggu på tide at folk trekker hue ut av ræva og kommer ned på jorda. Det er en skummel mengde med individer som tillater seg å poste bilder som f.eks: Ikke at det er noe galt med bilen, den er fin den, MEN se på selve bildet da...så sammenlikner du med bilder som: også spørr du deg selv "hvorfor i ALLE dager skulle GS ville putte mitt lomme-kamera-tatt-midt-på-dagen-på-måfå bilde i sin katalog ? Det er HELT tilfeldig at jeg valgte ut første bildet, og jeg ser at det er langt fra få som legger ut bilder som hører til SLETT mappa i mine øyne. Ikke fordi det ikke er fine biler, men som sagt, jeg tror at hvis man skal "skryte" av bilen sin eller prøve å få den med i en katalog/reklame osv, så bør det være litt "stas" rundt selve bildet, uansett hvordan bilen måtte se ut. Det er ikke ment som SÅ kraftig kritikk, mer som en øye-åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Bra sagt, Penguin. Har hatt photoshoot idag, så håper det ble noen fine bilder av E92'n, selvom den er ganske så original og kjedelig med vinterhjul på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Penguin har absolutt et poeng. Apropos photoshop, Ta å fjærn den riva aller hva det er! Forøvig bør det vel være synlige deler levert av GS montert på bilen for at det skal være vits i å poste bilder i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Pokkern heller, vil ha min i bladet med.. Ehm... Nye hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Penguin har absolutt et poeng.Apropos photoshop, Ta å fjærn den riva aller hva det er! Forøvig bør det vel være synlige deler levert av GS montert på bilen for at det skal være vits i å poste bilder i denne tråden? bilen min har forskjellig gs deler på som : 8,5 og 10 x 20 GS Concave felger med Vredestein dekk 245 og 285/25 Bilstein B14 Høydejusterbart, Orginalsotede Faceliftlokk baklykter, Carbon frontleppe, Sorte nyrer Shadowline, Carbonemblem foran, bak og på vinterhjula.carbon CSL bagasjeluke, Oppgradert orginal xenon til 6000K Ettermontert superwhite diode i Angel Eyes alt dette kommer fra GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå