Gå til innhold

Din Bil i GS Katalogen

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kevine, jeg blir faktisk helt våt overalt på kroppen av bildene av bilen din.

Men ÆRLIG talt. Nå er det jaggu på tide at folk trekker hue ut av ræva og kommer ned på jorda.

Det er en skummel mengde med individer som tillater seg å poste bilder som f.eks:

dryzmys8pn27fv7iw2t9.jpg

Ikke at det er noe galt med bilen, den er fin den, MEN se på selve bildet da...så sammenlikner du med bilder som:

pzdmtp9jn76py1wjcw3s.jpg

også spørr du deg selv "hvorfor i ALLE dager skulle GS ville putte mitt lomme-kamera-tatt-midt-på-dagen-på-måfå bilde i sin katalog ?

Det er HELT tilfeldig at jeg valgte ut første bildet, og jeg ser at det er langt fra få som legger ut bilder som hører til SLETT mappa i mine øyne. Ikke fordi det ikke er fine biler, men som sagt, jeg tror at hvis man skal "skryte" av bilen sin eller prøve å få den med i en katalog/reklame osv, så bør det være litt "stas" rundt selve bildet, uansett hvordan bilen måtte se ut.

Det er ikke ment som SÅ kraftig kritikk, mer som en øye-åpner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penguin har absolutt et poeng.

Apropos photoshop, Ta å fjærn den riva aller hva det er! :)

Forøvig bør det vel være synlige deler levert av GS montert på bilen for at det skal være vits i å poste bilder i denne tråden?

bilen min har forskjellig gs deler på som : 8,5 og 10 x 20 GS Concave felger med Vredestein dekk 245 og 285/25 Bilstein B14 Høydejusterbart, Orginalsotede Faceliftlokk baklykter, Carbon frontleppe, Sorte nyrer Shadowline, Carbonemblem foran, bak og på vinterhjula.carbon CSL bagasjeluke, Oppgradert orginal xenon til 6000K Ettermontert superwhite diode i Angel Eyes alt dette kommer fra GS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...