Gå til innhold

Hjelp til komplett Styling av BMW e46

BMW318iE46
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har skjønt at det er en del folk med peiling her så ville gjerne spurt dere om hjelp til å kanskje " være med på å bygge min bil " :D

- BMW 318i e46 98 -

Har planer om :

- Fullt bodykit ( ikke M3 look/widebody )

- Annlegg ( har hørt at det er en bonker av en vegg mellom bagasjerommet og baksetene, sant? pga basskasse )

- Felger ( 18 - 19 " )

- Coilovers ( noen grunn til å ikke kjøpe det? )

- hva kan jeg gjøre med motoren for litt ekstra hester? og skade den minst mulig.

- Småting, kom med noen tips :)

- Eksos ( kun for look og lyd, helst litt godlyd )

Har allerede kjøpt inn Angel eyes, sideblink og baklykter!

ou9vcj6pvezv85vn3pt3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes ikke den er noe særlig, selv om det er bra at alle har ulik smak. Personlig synes jeg den ser litt for mye fast & the furious ut med "japsestyling" på en bmw som ikke passer til resten av linjene på bilen.

Du står jo fritt til å velge selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den er noe særlig, selv om det er bra at alle har ulik smak. Personlig synes jeg den ser litt for mye fast & the furious ut med "japsestyling" på en bmw som ikke passer til resten av linjene på bilen.

Du står jo fritt til å velge selv :)

Hehe ja du har vell litt rett i at det kan ligne på en " japsebil " men er det kitet jeg har likt best så langt, liker at den drar litt på linjene på bilen! :) gjerne at kitet følger hjulbuen litt ekstra feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at det er fint å se en helt original prefacelift E46... de er det ikke mange igjen av. 9 av 10 eldre E46 modeller har billige tredjepartsfelger og ekstra plastikk. Dette er nesten en slags arvesynd når det gjelder 3-serien. Tenk bare på hvor ettertraktet en helt original E36 328i eller E30 325i er idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at det er fint å se en helt original prefacelift E46... de er det ikke mange igjen av. 9 av 10 eldre E46 modeller har billige tredjepartsfelger og ekstra plastikk. Dette er nesten en slags arvesynd når det gjelder 3-serien. Tenk bare på hvor ettertraktet en helt original E36 328i eller E30 325i er idag.

Det er igjen sant, men begge de du nevnte har en større motor og kanskje av den grunn mer ettertraktet. Om man setter på noen fine originale(evnt. replica) felger, så vil bare det gi bilen et løft!

F.eks.:

7042.jpg

images?q=tbn:ANd9GcR1GAla_jAZNQIxy6ndKkFz6WewFaR85s5cjph1KyiP9g9jXMgW&t=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk ikke sagt nei takk til en original og godt vedlikeholdt E36 318i/320i Touring idag. Den skal være Montrealblau Metallic og ha orange blinklys... gjerne med original M-Tech understelspakke. Jeg hadde heller ikke sagt nei takk til en tilsvarende E30 318i/320i Touring... Zinoberrot, kryssekerfelger og gjerne med original M-Tech understelspakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk ikke sagt nei takk til en original og godt vedlikeholdt E36 318i/320i Touring idag. Den skal være Montrealblau Metallic og ha orange blinklys... gjerne med original M-Tech understelspakke. Jeg hadde heller ikke sagt nei takk til en tilsvarende E30 318i/320i Touring... Zinoberrot, kryssekerfelger og gjerne med original M-Tech understelspakke

Det var heller ikke det jeg mente.

Uansett så er M-tech II en sikker styling, samt noen originale(evnt. replica) M-tech hjul. Lite som kan gå galt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...