BMW318iE46 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hei, har skjønt at det er en del folk med peiling her så ville gjerne spurt dere om hjelp til å kanskje " være med på å bygge min bil " - BMW 318i e46 98 - Har planer om : - Fullt bodykit ( ikke M3 look/widebody ) - Annlegg ( har hørt at det er en bonker av en vegg mellom bagasjerommet og baksetene, sant? pga basskasse ) - Felger ( 18 - 19 " ) - Coilovers ( noen grunn til å ikke kjøpe det? ) - hva kan jeg gjøre med motoren for litt ekstra hester? og skade den minst mulig. - Småting, kom med noen tips - Eksos ( kun for look og lyd, helst litt godlyd ) Har allerede kjøpt inn Angel eyes, sideblink og baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Fullt bodykit: M-Tech II eller Hartge Felger: Hartge Her har du bilde av Hartge felger og styling: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Bodykit: M-Tech II Gjerne ei leppe også: Felger: CSL replica Å begynne med motoroppgradering av en 318 er bortkastede penger, kjøp ei bakpotte som gir litt lyd og si deg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Wow, Torlie! absolutt noe å vurdere! ja var det jeg var redd for å høre... men kom gjerne med fler ting til flere av punktene, virker som om vi har samme smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Om du virkelig vil fleske til kan du også kjøpe deg CSL luke og GTR panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Om du kjører M-Tech II, kan du også vurdere Clubsport-splittere istedenfor leppe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Jeg har liksom denne i tankene : Ikke noe ekstra på hood'en tror jeg men liker også veldig godt at den rett og slett bare ikke er for Styl'a F.eks Skarpe kanter på kitet liker det rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Synes ikke den er noe særlig, selv om det er bra at alle har ulik smak. Personlig synes jeg den ser litt for mye fast & the furious ut med "japsestyling" på en bmw som ikke passer til resten av linjene på bilen. Du står jo fritt til å velge selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Synes ikke den er noe særlig, selv om det er bra at alle har ulik smak. Personlig synes jeg den ser litt for mye fast & the furious ut med "japsestyling" på en bmw som ikke passer til resten av linjene på bilen. Du står jo fritt til å velge selv Hehe ja du har vell litt rett i at det kan ligne på en " japsebil " men er det kitet jeg har likt best så langt, liker at den drar litt på linjene på bilen! gjerne at kitet følger hjulbuen litt ekstra feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Spørsmålet er hvor bra det kitet ser ut på bilen din, ettersom du ikke har facelift, og da blinklysene ikke går "opp" i underkant fremme. Mulig det ikke det kommer til å se like bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Jeg synes faktisk at det er fint å se en helt original prefacelift E46... de er det ikke mange igjen av. 9 av 10 eldre E46 modeller har billige tredjepartsfelger og ekstra plastikk. Dette er nesten en slags arvesynd når det gjelder 3-serien. Tenk bare på hvor ettertraktet en helt original E36 328i eller E30 325i er idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Jeg synes faktisk at det er fint å se en helt original prefacelift E46... de er det ikke mange igjen av. 9 av 10 eldre E46 modeller har billige tredjepartsfelger og ekstra plastikk. Dette er nesten en slags arvesynd når det gjelder 3-serien. Tenk bare på hvor ettertraktet en helt original E36 328i eller E30 325i er idag. Det er igjen sant, men begge de du nevnte har en større motor og kanskje av den grunn mer ettertraktet. Om man setter på noen fine originale(evnt. replica) felger, så vil bare det gi bilen et løft! F.eks.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Jeg hadde faktisk ikke sagt nei takk til en original og godt vedlikeholdt E36 318i/320i Touring idag. Den skal være Montrealblau Metallic og ha orange blinklys... gjerne med original M-Tech understelspakke. Jeg hadde heller ikke sagt nei takk til en tilsvarende E30 318i/320i Touring... Zinoberrot, kryssekerfelger og gjerne med original M-Tech understelspakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Jeg hadde faktisk ikke sagt nei takk til en original og godt vedlikeholdt E36 318i/320i Touring idag. Den skal være Montrealblau Metallic og ha orange blinklys... gjerne med original M-Tech understelspakke. Jeg hadde heller ikke sagt nei takk til en tilsvarende E30 318i/320i Touring... Zinoberrot, kryssekerfelger og gjerne med original M-Tech understelspakke Det var heller ikke det jeg mente. Uansett så er M-tech II en sikker styling, samt noen originale(evnt. replica) M-tech hjul. Lite som kan gå galt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Coilovers, ubrukelig lav og 19" felger så er du ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå