Hjelen Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Jeg har liksom denne i tankene : Ikke noe ekstra på hood'en tror jeg men liker også veldig godt at den rett og slett bare ikke er for Styl'a F.eks Skarpe kanter på kitet liker det rundt Hadde heller holdt bilen orginal enn å sette på dette kittet. Fronten på prefacelift E46 liker jeg veldig godt, hadde orginal på min selv. Orginal facelift derimot er ikke så vakker. Liker ikke disse uorginale og overdrevne stylingkittene. Det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Skal du ha lykter, kan jeg anbefale deg DEPO lykter bestilt fra USA. Har det på min, og er meget fornøyd. Ellers ville jeg satset på ny felger på din ganske raskt, da jeg vil tro hele bilen vil virke MYE penere med en gang (: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 det er vel ikkje lyktefilm på frontlyktene? er ikkje det spraya på en slags måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Den svarte E46en med BBS RS felgene er jo rett og slett nydelig. Godt eksempel på less is more. De gule lyktene er gullakkerte reflektorer. Men hvis det absolutt skal henges på noe kit så hadde jeg bare gått for enten en Hamannlippe som denne: http://schmiedmann.no/FLE464GL/produkt- ... ummer.aspx Eller denne Alpinaleppa: http://schmiedmann.no/4100194/produkt-t ... ummer.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Skal ha dette kitet i sedan ( Scroll ned ) : http://www.priordesignna.com/PDBMWE46.html hva syntes dere?? jaja du lærer nok med årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 lykke til med prosjektet, ang stylingen du vil ha, ser det helt jævlig ut etter min mening +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 lykke til med prosjektet, ang stylingen du vil ha, ser det helt jævlig ut etter min mening +1 flirer selv her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Hva vil dere si er den fineste leppa til touring ? sitter så og si med ferdikjøpt touring som alt er senket, har lyst og senke den mer men da tror jeg at hjulbuene må valses, noe som jeg ikke har peiling på hvor jeg kan få utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 coilovers,felger, angel eyes + andre baklykter og en leppe så blir det bra ikke noe overdrevet styling :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå