Gå til innhold

BMW dieselmotorer


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Den fulgte med bilen, nå har eg ikke sjekket priser på chip men er absolutt rt alternativ. Tenkte skulle sjekke ut denne boksen først da. Tenkte da hive sette i den boksen(evnt chip), hive på litt større turbo og annet grenrør og montere intercooler fra en renault 19..:) bare for å prøve litt.. Mtp elektrisk dieselpumpe, er det mer å hente med chip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte mulig å hente litt mer med chip ja. Men husk at det er veldig svake topper på disse.

Men dersom du har bokse liggende så er det sikkert bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåler varmgang dårlig ja, videre så er de ikke glad i hardt kjør før motoren er gjennom varm. Også er den generelt bare dritt og kan fint sprekke selv om ingen av disse tingene skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du? jeg ha jo gjort dette uttallige ganger? men jeg er kanskje ikke habil siden jeg selger det?

Det stod vel også beskrevet i pmen du fikk av meg?

men det er flere på forumet som har fått trimmet bilen hos meg, om du søker litt så finner du nok folks erfaringer og meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå meg, jeg vurderer veldig sterkt og kjøre ca 100 mil for og få gjort dette hos deg i sommer. Elverum?

Men jeg må få lov og være nyssgjerrig på om noen her på forumet har gjort det og hva demmes erfaring er.

Lærlingen min på jobb har og samme bil og vurderer også dette hos deg så muli du får en ekstra kunde etter jeg fortalte om det.. Men satt også pris på om du kunne svart på siste pm jeg sendt angående turbo:)

Jeg kommer ikke til og bestille fra den linken som jeg la ut, kommer heller nedover til deg og tar steg 2 i stede for en service på biln hos bmw. Bytter det meste sjøl uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...