Gå til innhold

Drittkatter som riper opp panser...

karl92
 Share

Anbefalte innlegg

Har du en bil som ikke får garasje, og så kun står ute, så trenger du ikke irritere deg over katter heller! Bygg deg garasje eller bytt bil da ditt rævhål!

Jeg har ikke problemer med katter som går på M3en, og vi har 4 katter som hører til i nærheten. Vet du hvorfor? For den står i GARASJE!!!

Ute har jeg 320en stående hele jævla året, og katten ligger av og til på panseret der. Og viss jeg ser det, så snakker jeg til den slik at den ikke er redd og løfter den pent av og ned på bakken. Kanskje bare tar jeg den inn slik at den ikke setter seg oppo igjen.

Slik som enkelte av dere snakker hører ikke hjemme noen plass. Jeg er selv bil entusiast og katte menneske, skal om 4 uker å hente meg en katt til 6000 spenn f.eks!

Og til deg ODDIS, den innavls katten din skulle nok vert avlivet lenge før den ble 12 år.

Så du mener at det e rettferdig at folk skal måtte investere 100k+ i en garasje fordi naboen bestemmer seg for å kjøpe katt?

Finner jeg en katt på mitt panser, plasserer jeg hunden min pent oppå panseret til katteeieren. (Med mindre katteeieren tilbyr seg å erstatte skaden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du en bil som ikke får garasje, og så kun står ute, så trenger du ikke irritere deg over katter heller! Bygg deg garasje eller bytt bil da ditt rævhål!

Jeg har ikke problemer med katter som går på M3en, og vi har 4 katter som hører til i nærheten. Vet du hvorfor? For den står i GARASJE!!!

Ute har jeg 320en stående hele jævla året, og katten ligger av og til på panseret der. Og viss jeg ser det, så snakker jeg til den slik at den ikke er redd og løfter den pent av og ned på bakken. Kanskje bare tar jeg den inn slik at den ikke setter seg oppo igjen.

Slik som enkelte av dere snakker hører ikke hjemme noen plass. Jeg er selv bil entusiast og katte menneske, skal om 4 uker å hente meg en katt til 6000 spenn f.eks!

Og til deg ODDIS, den innavls katten din skulle nok vert avlivet lenge før den ble 12 år.

Så du mener at det e rettferdig at folk skal måtte investere 100k+ i en garasje fordi naboen bestemmer seg for å kjøpe katt?

Finner jeg en katt på mitt panser, plasserer jeg hunden min pent oppå panseret til katteeieren. (Med mindre katteeieren tilbyr seg å erstatte skaden.)

Det er jo egentlig fair det.. Katta hans gikk på bilen din, da kan vel hunden din gå på bilen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om du snakker til meg i hele innlegget eller kun i siste setning, men for å gjenta meg selv for 3. gang: Plassen hvor bilen min skal stå er ikke tett slik at katter ikke kommer seg inn. Det er en låve. Og vi snakker om entusiastbilen min, en jeg har lagt kroner og arbeidstimer i.

Selvfølgelig skal man snakke rolig for å få katten av panseret, noe jeg også sa i mitt aller første innlegg i denne tråden.

Om katten min er innavl kan godt være, og jeg lar den passere fordi det åpenbart koker litt mellom øra dine. Hvorfor skulle den avlives før? Fordi den brakk ei bein? Jeg er da kattemenneske selv, i alle år jeg har levd. Forstår ikke hva det er du ikke skjønner, men noe er det da ihvertfall. Jeg nekter å tro at du har lest alle innleggene mine skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyreplagere er de mest livløse taperne jeg veit om i samfunnet, det og pedofile er folk jeg ABSOLUTT ikke eier respekt for, derfor er løsningen vold mot sånne, ellers så lærer de ikke.. min mor vil forstå om jeg sitter litt inne fordi jeg lærte opp noe på den gamle gode måten.

Du skal ikke se bort fra at din mor ville vært stolt av deg også. :)

Dyreplagere og pedofile har absolutt endel felles.

Er du stygg mot dyr, er det egentlig bare pedofile som har mindre verdighet som mennesker igjen enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...