Gå til innhold

BMW F10 - Alpinhvit - Nye bilder på side 8!

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig interiør! Hadde sikkert gjort seg ekstra bra på en rød F10!

Men til deg som selger biler: Er ikke biler med et slikt interiør veldig vanskelig å få solgt?

PS: Denne går per i dag i Haugesund inntil den blir solgt videre :)

Det er faktisk blitt noen F10 her i byen nå. Folk sliter tydeligvis ikke økonomisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pene biler.

Syns det er litt for merkbart att msport pakka mangler.

Men om det selger så er jo det knall!

Nå lurte jeg faktisk på om vi skulle foliere/ lakkere diffusoren bak i høyglanssort samt montere på den en frontleppe av ukjent slag, men det ble ikke tid til dette. Var også tenkt til å montere på Alpina-optikk på en av dem, men fikk ikke tak i rette felger før leveringen måtte skje.. Men bare vent og se;)

Det er faktisk blitt noen F10 her i byen nå.

Nå har både jeg selv og min far kjørt rundt i den hvite med hvite baklykter, den sorte med tv'er bak samt den siste hvite uten utvendig M-Sportsstyling i hgsd, men det er ingen tvil om at det begynner å bli en del av dem. Og det skulle vel egentlig bare mangle - selv om de er hekkandes dyre så er f10/11 en fantastisk god bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Koster det mye å sette M-Sport på en "vanlig" F10? I ekstrautstyrslisten til BMW står det (0) NOK for M-Aerodynamikk.

ldjh5cff8gfg8dr1x8u0.jpg

NB! Når du huker av for denne får du flere tilvalg, som f.eks komfortseter, EDC osv.. Pakken kommer dermed fort opp i det dobbelte.. minst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det mye å sette M-Sport på en "vanlig" F10? I ekstrautstyrslisten til BMW står det (0) NOK for M-Aerodynamikk.

NB! Når du huker av for denne får du flere tilvalg, som f.eks komfortseter, EDC osv.. Pakken kommer dermed fort opp i det dobbelte.. minst! ;)

Ja, jeg har også sett dette hos BMW ;) Men det så ut som at bilen i denne tråden ikke originalt var M-Sport, men "vanlig" comfort. Det må vel ha kostet noe å kjøpe M-Sport og lakke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også sett dette hos BMW ;) Men det så ut som at bilen i denne tråden ikke originalt var M-Sport, men "vanlig" comfort. Det må vel ha kostet noe å kjøpe M-Sport og lakke etterpå.

Det er slik å forstå. Jeg forstod det slik at du lurte på hva dette kostet ved bestilling av nybil ettersom den er priset som null i utstyrslisten. Man får en kompletteringssats med deksler, oppheng, braketter osv, men denne må kompletteres med framfanger og bakfanger i tillegg. Full pakke vil nok koste mellom 20-30.000kr pluss lakkering. Ref. veil priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Det stemmer ganske godt med Saltkjelens prisestimat. Ca 35.000 tror jeg at ombygningskostnaden kom på, da er jeg litt usikker på om kostnaden for å tette igjen disse refleksene var med eller ikke.

Men nå har jo "alle" M-Sportspakken, ville da heller kjørt på med Alpina-settet. Har fortsatt til gode å se en slik bil i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...