Sindreinrr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Takk for Hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Ja selfølgelig. Du kan lakke igjen bakruta hvis du vil også. Hvis ikke hadde vel ikke lastebiler vert lovlig heller? Så en bakrutesenker kan du bare montere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 nja er dere nå så sikker på at det ikke må godkjennes ? er jo TUV papirer på det! ikke at jeg tror du noen gang vil bli stoppa får det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Er jo Tüv-papirer på alt.. Men tror nok kizn har rett... Mange biler du ikke en gang ser ut bak, så skulle tro det er fult lovlig.. er vel sideruter foran og frontrute man ikke skal tukle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Så lenge det er speil innvendig i bilen, så må du vel kunne se litt ut bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Skaper nok helt sikkert ikke noe problemer! Men har jo lest her inne om de som har vært hos trafikkstasjonen for å godkjenne m3 fangere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Man skal kunne se utrykningskjøretøy (altså blålys) gjennom bakruten så lenge man har innvendig speil i bilen, så ruten kan ikke males sort. Man kan heller ikke fjerne det innvendige speilet i bilen og bruke det som unnskylding da bilen er godkjent og registrert slik. Biler uten bakrute har ofte større sidespeil grunnet dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Skaper nok helt sikkert ikke noe problemer! Men har jo lest her inne om de som har vært hos trafikkstasjonen for å godkjenne m3 fangere.. Stemmer det, samme med gt- lippe og splitters er ikke lov uten godkjenning. Jeg måtte ta av mine splitters på gammle E36n da jeg ble stoppa i BT kontroll fordi den var under 9cm over bakken når de var montert nå er dette 2år siden da, så vet ikke hvordan reglene er nå da. Tror ikke du skal være redd for bakrute senkeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 alt som ettermonteres på biler skal jo godkjennes her i norge. bakrutesenker som dekker orginale bremselys i bakruta er ikke lov. finnes biler med speil som ikke har vidu bak engang. mye kassebiler som lages på sammlebånd og får montert speil selv om bilen ikke har vindu bak. denne foreksempel. bygget på fiat med speil og vindu bak. blir sendt til neste fabrikk og påmontert både det ene og det andre. lastebil skap. campingbil og slik. da er det dårlig med vindu bak selv om bilen har speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Bobilen til foreldrene mine har faktisk innvendig speil (Fiat det også forøvrig), er ikke så veldig mye man kan se i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Bobilen til foreldrene mine har faktisk innvendig speil (Fiat det også forøvrig), er ikke så veldig mye man kan se i det. Det er laget for at faren din kan se på mora di skifter mens han kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 campingbilen våres har også speil inne. men ser ikke en dritt ut bak. det er ikke fiat men amerikansk ford. er jo dør inn på soverommet bak. så er jo lukket vegg midt i bilen. og den har speil fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 sattan for ett overheng bak på den Forden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 sattan for ett overheng bak på den Forden! Er der dobbelsenga er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå