///Mr.X Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 1:1 = gir 1 inn og du får 1 ut 1:2 = gir 1 inn og du får 2 ut 2:1 = gir 2 inn og du får 1 ut Osv. Osv. Grattis med kraft pakke i grom bil! Blir gøy å se live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Syyke tall! Gratulerer med helværst e21! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Med fare for å overta tråden til Jørgen og snu gleden ang dynoen til en diskusjon ang girkasser; nei, jeg gjør ikke det. Vil det si at hvis jeg har 1:1 på 4 går det en "rett jernstang" gjennom kassa, og 5. er overgear så da blir det sjaltet utenom og jeg taper masse effekt på overføringene i gearene mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hva felger som skal på denne? Syns jeg så en tråd hvor du skulle selge de som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Grattis med vellykket benking!! Dritrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Gratulerer med flotte tall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Gratulerer så meget! Men jeg skjønner heller ikke det der med giringa. Hvis man har en fast "drivenhet" med f.eks 1000NM kontinuerlig og direkte drift så har man 1000NM ut. Men hvis man setter inn ei utveksling og girer ned så øker man momentet på utgående. Akkurat det kan ingen bortforklare, for i såfall så hadde poenget med ei girkasse vært borte! At man har mer driverkstaps ved å kjøre gjennom dreva enn om man kjører på direkten, det er jeg enig i. Men det er tross alt moment benken måler, og når man girer ned så får man mer moment på hjula..! Enig? Hvis ikke kommer jo bilen til å gå dårligere om man girer ned...? Ellers dritbøst, gå for Evo2 med engang og smell inn vanosen... Da skal du se det blir respons i turboen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 de fleste som driver med bil BØR vel ha fått med seg at 1:1 giret går rett gjennom kassa. girer du ned vil momentet ut øke! RPM går ned, effekten vil være den samme MINUS tap i drev. whats the problem? gratulerer med heftig motor Jørgen! gikk alt smertefritt på bremsinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hæfti gratler med vellykka bænking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Syns du skal komme hit å spinne litt jeg http://natt1mai.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Gratulerer dette er spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Gratulerer! Dette er sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Grattis med gromme tall HPF i usa har vel 1000 whp i sin "dayli driver" E46m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Grattis m sjukt bra tall , gleder meg til å sjå effekt kurven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Syke hk tall ka NM kom på? må jo være oppi 1050 område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå