hao Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 http://www.tv2underholdning.no/broom/bi ... 99372.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Flott eksemplar det der:) Forsåvidt modig i alder av 17år og kjøpe bil usett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 nydelig til å være original! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Den var jo skikkelig flott ja Også den kilometerstanden, det er jo nesten samlerobjekt det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Meget lekker sak den der ja. Jeg kjøpte både E46en og Z4en usett fra Tyskland. E46en hadde ikke bilder i salgsannonsen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Meget lekker sak den der ja.Jeg kjøpte både E46en og Z4en usett fra Tyskland. E46en hadde ikke bilder i salgsannonsen en gang Så første gangen du så bilen var altså etter at du hadde betalt for den? Isåfall så er det jo bare å ta av seg hatten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 lurer på hvem som har forsikring på denna xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Meget lekker sak den der ja.Jeg kjøpte både E46en og Z4en usett fra Tyskland. E46en hadde ikke bilder i salgsannonsen en gang Så første gangen du så bilen var altså etter at du hadde betalt for den? Isåfall så er det jo bare å ta av seg hatten! Stemmer det. Fant annonsen på E46en (uten bilder) på bmw.de. Gamlingen ringte ned og snakket med selger som forøvrig hadde hatt den da den var ny. De gikk gjennom bilen pr. telefon og jeg grublet på det til dagen etter. Fikk gamlingen til å ringe ned igjen og reservere bilen. Første gang jeg så E46en i det hele tatt var da den var kommet over fra Danmark. Husker jeg var ganske så utålmodig med å komme meg ned til der den stod og venta. Skitten var den, men fant fort ut at jeg både hadde fått med både sportsundestell og alulister innvendig. Dette stod det ingenting om i annonsen. Med Z4en så lå det jo en del bilder. Og han jeg brukte som importør hadde flere dialoger med forhandler. Følte meg trygg denne gangen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå