aottesen Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Tenkte jeg skulle handle microfilter til bilen ... LITT usikker på om jeg benytter meg av supertilbudet til GS (fra spøk til alvor, er det noen som vet hva kampanjen er? 10%?)
aplet86 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Sånn står det på flere av produktene dems.. Kampanje tilbud... Før pris akkurat den samme som kampanjepris..
Alpejohn Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Det sier jo bare at dem er like dyre uansett
aottesen Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Finner ikke mikrofilter på eBay. Noen som kan hjelpe? Er det et annet ord for det? Bestillte K&N fra eBay i gårkveld. Schmiedmann / autopower / de aller fleste .. skal ha 960,- for det, men fant til 450 inkl. frakt på eBay.
Alpejohn Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Finner ikke mikrofilter på eBay. Noen som kan hjelpe? Er det et annet ord for det?Bestillte K&N fra eBay i gårkveld. Schmiedmann / autopower / de aller fleste .. skal ha 960,- for det, men fant til 450 inkl. frakt på eBay. Prøv "cabin air filter" du
BMW_320icoupe Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Tenkte jeg skulle handle microfilter til bilen ...LITT usikker på om jeg benytter meg av supertilbudet til GS (fra spøk til alvor, er det noen som vet hva kampanjen er? 10%?) www.koed.no Nummer Varetekst Pris Antall 64-31-9-142-115 Mikro-/Aktivtkulfilter (V20-31-1010) NOK 399,00 / NOK 498,751 Pluss vis du skriver du er bmwccn medlem, vis du er det da... så får du 15-20 % rabatt...
aottesen Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Alpejohn: Fant ingenting på det heller, men takk likevel! BMW_320icoupe: Takk for tipset! Er nok ikke BMWCCN-medlem, men det er likevel en god pris dersom det er orginalt! (er det dog uorginalt, så er det lik pris hos GS). Skal høre med GS på mandag om hva som egentlig er kampanjepris.
Alpejohn Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Alpejohn: Fant ingenting på det heller, men takk likevel!BMW_320icoupe: Takk for tipset! Er nok ikke BMWCCN-medlem, men det er likevel en god pris dersom det er orginalt! (er det dog uorginalt, så er det lik pris hos GS). Skal høre med GS på mandag om hva som egentlig er kampanjepris. ebay.com fant jeg mange til min E39, men ingen til E87. Men på ebay.de fant jeg mange Søk på "bmw e87 Innenraumfilter"
aottesen Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 Haha! GENIALT! Det som er trikset altså. Trodde eBay var eBay jeg(?) €19 var jo en overkommelig pris
Alpejohn Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Haha! GENIALT!Det som er trikset altså. Trodde eBay var eBay jeg(?) €19 var jo en overkommelig pris Triks og triks, kan søke i tyskland på ebay.com også, men må på avansert søk og velge kun tyskland og slikt, enklere og bare gå direkte til .de Eneste bakdelen er at det av og til kan være vrient og finne rette ordet på delen du leter etter Og lese i annonser Men et lite tips: Om du bruker firefox som meg, så kan du laste ned en utvidelse, som legger til en oversettelses funksjon, så du bare merker teksten du skal oversette, og høyreklikker og velger oversett. Jeg har den stående på fra tysk til engelsk, funker knall Heter foresten bablefish eller noe slikt Der finner du foresten alt muulig av deler til Bmw, har handla en god del derfra, blant annet brukte deler osv Og ekstra utstyr og slikt
aottesen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Jeg må bare få takket nok en gang!! eBay i Tyskland har svarten meg ALT, og til en brøkdel av prisen! Ta f.eks Eisenmann "effekt"-potte: 6000,- i Norge, 2800,- i Tyskland. Føler det kommer til å ryke en del penger fremover!
Alpejohn Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg må bare få takket nok en gang!!eBay i Tyskland har svarten meg ALT, og til en brøkdel av prisen! Ta f.eks Eisenmann "effekt"-potte: 6000,- i Norge, 2800,- i Tyskland. Føler det kommer til å ryke en del penger fremover! Jepp, handler det meste av deler og ting derfra
aottesen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Værste av alt, er jo at det STRØR av komplette motorer (Både N47 og M47) i x18d og x20d-varianter, som har gått alt fra 5000 km til rundt 70k for under 20.000,- Skulle uhellet være ute og motoren rase - vips, ned og hente ny 120d motor
TRF Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 bare som en notis, det er rart hvordan alle nyere motorer som havner på en palle har gått under 70k, og alle eldre har gått ca 140k.. men ja, ebay.de er genialt.. har handla der i flere år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå