Gå til innhold

Sjekk den M5'en!! haha

MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dekaltrimming er like artig hver gang.

Og jeg blir ikke lenger overrasket over at folk her inne skal nevne økonomi og nasjonalitet på eier/bygger...

Men tenk bare på den styggoransje e36/46 caben med lambodører bygd av Streetdesign.no, den har norsk eier/bygger, tidligere hjemmehørende her i Fredrikstad. Eller hva med Automote Sivert? Har kommet mye rart fra denne karen også!

Angående økonomi så får dere heller kontakte eier og spørre hvordan han har finansiert bilen hvis dere har så store problemer med at innvandrere kjører "dyre" biler.

Har en kamerat her i byen som kjører taxi 24/7, han har nettopp kjøpt seg splitter ny 2010/2011 F10 5-serie. Han jobber og sliter og betaler skatt, så ja, han har råd til dyr og fin bil! ;)

Og til de som ikke gjettet det, han er innvandrer...

+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blablabla

Hjelper ikke en dritt når annonse er så utrolig dårlig utformet, med et dårlig språk og dårlig forklaring.

Ja, han er sikkert ikke norsk, men selger han bil i Norge til den prisen hadde jeg ikke giddi lagt øynene mine på den annonsa en gang.

Bilen i seg selv er fin den, råpen både utvendig og innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at fyren er helt ræva på rettskriving.Men det er drit mange NORDMENN som er mye verre enn han stakkars lille mørke mannen.Jeg selv er en utlending,er en jævla norsk født inder,er lys brun sjokolade ;)

Jeg har kjørt endel biler,og eid endel biler,til å med en skoda octavia,ingen som sa en dritt da når jeg kjørte den.Men så fort jeg kjøpte meg en BMW,så er det svarte penger og bare fy fy hele veien.Og jeg jobber ræva av meg hele dagen+overtid stadig vekk.Betaler 42%skatt.Ja jobber hvitt,hvis noen lurte her ute?

Penger vokser ikke på trær,og det er ikke noe sosialen betaler heller..

Nordmenn er ferdig kl 1600,da er det slutt på dagen,samma søren hvor viktig det er å få utført jobben.Men mørke folk jobber gjerne noen timer overtid,rett og slett for å tjene litt ekstra penger og gjøre sjefen happy..

Nei gidder ikke det her mer,er så lei av å fortelle folk det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...