painkiller Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Så denne kjerra før jul. Ble fakta lurt i mørket der den sto, til jeg la merke til hjul og bremser. 16" vinterhjul og bremseskiver på størrelse med en colakork på en 507Hk kjerre? Nææææ=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Svindel og vås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Så denne kjerra før jul. Ble fakta lurt i mørket der den sto, til jeg la merke til hjul og bremser. 16" vinterhjul og bremseskiver på størrelse med en colakork på en 507Hk kjerre? Nææææ=P Når du drar og ser på en bil med denne informasjonen i annonsen Avgiftsklasse Personbil 1. gang reg. 26.12.2003 Sylindervolum 2.2 Effekt 174 hk og ikke en gang da ha fått forståelsen av at det ikke er en M5 det er snakk om, ja da er du vel muligens litt lurt i det store og hele eller? Eller litt mer i rettningen lite lur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hallo....betyr vel ikke at han dro for å se på den. La nok merke til den da han gikk\kjørte\syklet\hoppet\rullet forbi. Kanskje er det du som er lite lur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hallo....betyr vel ikke at han dro for å se på den. La nok merke til den da han gikk\kjørte\syklet\hoppet\rullet forbi.Kanskje er det du som er lite lur? Luringen.. Var ment generelt til folk som i utgangspunktet slenger dritt om bilen/annonsen og ellers mener det er svindel og tull.. Ikke personlig ment til den karen jeg siterte. Men ja.. Skal ikke se bort ifra at jeg har en smått tilbakestående sinnstilstand, som igjen legger alt til rette for og fremstå som lite lur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Så denne kjerra før jul. Ble fakta lurt i mørket der den sto, til jeg la merke til hjul og bremser. 16" vinterhjul og bremseskiver på størrelse med en colakork på en 507Hk kjerre? Nææææ=P En 520i har bremseskiver på 324/310 X30mm. M5 har 345.. Colakork det? Du er god med øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Det er ikke lufta bremser bak på en E60 520I, men en 95 Ford Scorpio 2,0 med 115 hester har lufta bremser foran og bak Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skrev en klage til Finn.no, om at bilen lå feilplassert..... Ligger ikke blant M5 lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 bilen er ikke en m5, men den her er i alle fall ombyggd med orginale deler. førstår ikke all kritik, det er en vanlig 5 serie med m5 styling, har sett mer smakløs styling som ikke har fått samme omtale. Om vi nå skal vare så seriøse så borde vel alle ombyggde og uorginale m5:er vart sletta fra finn under m5 annonserne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skrev en klage til Finn.no, om at bilen lå feilplassert.....Ligger ikke blant M5 lengre. Herregud for et jævla BMW-politi ass. Om vi nå skal vare så seriøse så borde vel alle ombyggde og uorginale m5:er vart sletta fra finn under m5 annonserne. +1000 Så mange som det finnes av dem, skulle dem aller helst hatt egen seksjon på finn............... For min del blir det feil å si at du kjører M3 eller M5 om den er ombygd, uansett hvor gjennomført det er (men her ser jeg lite vits i å sende e-mail til Finn.no og be dem om å fjerne den/de ombygde som helten vår over!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 folk har veldig lite å gjøre når de henger seg opp i slike anonser hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 folk har veldig lite å gjøre når de henger seg opp i slike anonser hehe Det er jeg jaggu enig i. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skrev en klage til Finn.no, om at bilen lå feilplassert.....Ligger ikke blant M5 lengre. Herregud for et jævla BMW-politi ass. Jaggu enig i denne også... Lurer på om Toyota og Kia-fans er like nazi...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jeg skrev en klage til Finn.no, om at bilen lå feilplassert.....Ligger ikke blant M5 lengre. Herregud for et jævla BMW-politi ass. Er det ikke jævlig greit at de plasseres på riktig plass da? Dette for både selgers- og kjøpers del. Hva er vitsen med å dele opp f.eks. BMW i forskjellige serier/typer på finn.no hvis folk ikke følger det? Jeg er iallefall ikke interessert i å lete blant 3895 biler av merket BMW for å finne den typen jeg er ute etter. Selvfølgelig satt veldig på spissen, men dog. Rett skal være rett. At det derimot lages en egen tråd pga. denne annonsen, det er jeg enig i at er rimelig teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 det her er ingen stor sak, det er meg likegyldigt vad folk setter under m5, m3 annonsene, så lenge det står i annonsen om den orginal eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå